Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@02:14:08 GMT

کرونا مارادونا را جلوی دوربین به گریه انداخت! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۲۵۵

کرونا مارادونا را جلوی دوربین به گریه انداخت! + عکس

دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان برای درخواست کمک به بنیاد خیریه جهت مبارزه با کرونا، به شدت جلوی دوربین اشک ریخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین در ویدیویی برای درخواست کمک برای نیازمندان به شدت اشک ریخت!

مارادونا در این ویدیو می‌گوید:

«تمام عشق من تقدیم به بنیاد خیریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همینطور تمام عشق و محبت من تقدیم به مادرم. کمک کنید به مردم گرسنه کمک کنید. به‌هیچ‌وجه این اشک‌های من برای نمایش نیست، برای اینکه در کودکی سختی‌هایی بیش از سرما را تجربه کرده‌ام. حالا درخواست می‌کنم در دوران همه‌گیری کرونا دست به دست هم بدهیم تا مردم بتوانند شاد و سلامت زندگی کنند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرژانتین کرونا آرژانتین دیگو مارادونا کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کارلوس خاویر» بازیکن سابق تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون که چند وقت پیش به مهدی طارمی توهین کرده بود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال با جریمه نقدی ۱۵۳۰۰ یورویی محکوم شد.

در همین راستا باشگاه اسپورتینگ در خصوص جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور برای «کارلوس خاویر» در نظر گرفته بود، درخواست تجدید نظر داد.

سایت «record» پرتغال خبر داد، این درخواست از سوی دادگاه حکمیت ورزش رد شده و پیشکسوت اسپورتینگ باید جریمه خود را بابت صحبت‌های نژادپرستانه پرداخت کند.

کد خبر 6100033

دیگر خبرها

  • وقتی دیگو مارادونا به نحوه شوت زدن هری کین ایراد گرفت / زیرنویس فارسی
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!