Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بحران کرونا مراکز نگهداری از سالمندان را در اروپا و آمریکا به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث مرگ شمار بسیاری از افراد مسن در این مراکز شده است. تاریخ انتشار: 17:12 - 30 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۲۵۶ خبرگزاری میزان - شیوع ویروس کرونا در جهان بخش‌های متعددی از جوامع را تحت تاثیر پیامد‌های منفی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر گزارش‎ها، پس از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کشور‌های جهان، مراکز نگهداری از سالمندان بیشترین آمار قربانیان کرونا را به ویژه در کشور‌های اروپایی که جمعیت قابل توجهی از سالمندان در این مراکز زندگی می‌کنند، به خود اختصاص دادند.

موسسه Care UK در انگلیس که ۱۲۲ خانه سالمندان خصوصی تحت نظر آن قرار دارد، اعلام کرده است در ۷۱ درصد از این مراکز، حداقل یک مورد ابتلا به کرونا تاکنون به ثبت رسیده و ۵۸۶ نفر از ساکنان مراکز جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند.

بر اساس آمار دفتر ملی انگلیس، شمار قربانیان کرونا در خانه سالمندان این کشور تا نخستین روز ماه مه، ۱۲ هزار و ۴۰۹ نفر گزارش شده است.

به گزارش گاردین، آمار بالای قربانیان در میان سالمندان در حالی مطرح است که هنوز ۱۰ هزار مورد مرگ دیگر به این آمار اضافه نشده و همین امر باعث شده تا نگرانی‌ها در خصوص آمار واقعی تلفات در میان افراد آسیب پذیر افزایش یابد.

اکنون کارشناسان بر این باورند با افزایش آزمایش تشخیص در مراکز نگهداری از سالمندان به نظر می‎رسد موارد ابتلا با افزایش مجدد رو به رو شود.

در سوئد، کشوری دیگر در قاره اروپا، بیش از نیمی از افراد در مراکز نگهداری سالمندان جان خود را از دست می‎دهند.   برخی از کارمندان بخش مراقبت‌های ویژه بر این باورند که عدم پذیرش ساکنان این مراکز در بیمارستان‌ها عاملی اصلی قربانی شدن آنها به شمار می‌آید.

یک پرستار می‎گوید «به یکی از ساکنان خانه سالمندان چند ساعت پیش از مرگ، مورفین تزریق شده و پرستار نه با اورژانس تماس گرفته و نه او را به دستگاه اکسیژن متصل کرده است.» بیشتر بخوانید:  کرونا در انگلیس؛ مرگ بیش از ۱۷۰ نفر از کادر پزشکی تایید شد   در سوئد بیشتر قربانیان کرونا بالای ۷۰ سال سن دارند.

به گزارش واشنگتن پست، در کانادا نیز ۸۱ درصد از تلفات ناشی از کرونا در خانه سالمندان این کشور رقم خورده است.

همچنین در آمریکا مرگ ومیر در مراکز نگهداری سالمندان، شمار قابل توجهی را نشان می‎دهد.

آمار منتشر شده از سوی مقام‌های بهداشتی ایلینویز نشان می‎دهد که حداقل هزار و ۹۷۵ نفر از ساکنان آسایشگاه‌های این ایالت بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که این میزان تقریبا نیمی از تلفات کل این ایالت بر اثر کرونا به شمار می‌رود.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا خانه سالمندان مراکز نگهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو

دریافت 4 MB کد خبر 849120 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند