Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:33:28 GMT

پلمب ۲ مطب غیرمجاز جراحی زیبایی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۴۵۹

پلمب ۲ مطب غیرمجاز جراحی زیبایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان سرهنگ محمد حسن اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت ۲ مطب پزشکی که به صورت غیر مجاز در زمینه جراحی زیبایی فعالیت می‌کردند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت این دو مطلب پزشکی اقدام کرده و متصدیان آنها را نیز دستگیر و به همراه پروانه تحویل مراجع قضائی دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان، با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

کد خبر 4929843

منبع: مهر

کلیدواژه: جراحی زیبایی پلیس امنیت عمومی پلمب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان بیرجند ایلام مواسات زلزله ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید