Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروهی متشکل از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA) و نمایندگان لیگ‌های داخلی اروپا در حال بررسی این موضوع هستند که به محض اتمام مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان، مرحله یک چهارم را با فرمت تک‌بازی برگزار کنند. رقابت‌ها در ادامه با حضور چهار تیم در مرحله پایانی در استانبول تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمت از سوی بیشتر طرف‌های ذی‌نفع مورد حمایت قرار گرفته است اما برای اجرایی شدن به تایید کمیته اجرایی یوفا در نشست ۱۷ ژوئن (۲۸ خردادماه) نیازمند است.

بازی‌های باقی‌مانده از دور رفت مرحله یک هشتم عبارتند از :لیون-یووه/رئال-سیتی/چلسی-بایرن/ناپولی-بارسا.

پیش از این آتالانتا، لایپزیش، اتلتیکو و پی‌اس‌جی به مرحله یک چهارم صعود کرده‌اند.

پیش نویس تقویم حاکی از آغاز مجدد لیگ اروپا از ششم آگوست (۱۶مردادماه) و لیگ قهرمانان از هشتم آگوست است.

در صورت اعمال این برنامه، آغاز فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ به تعویق خواهد افتاد و بازیکنان در سپتامبر به تعطیلات خواهند رفت و این بدان معنا است که رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا نیز به تعویق خواهد افتاد.

کمیته اجرایی یوفا طبق برنامه قرار بود ۲۷ ماه مه تشکیل جلسه دهد اما به منظور تکمیل تقویم پیش‌نویس برای تایید نهایی، این نشست به ۱۷ ژوئن موکول شد.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت بارش بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده تأثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان است که سبب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در این ایام وزش باد (به ویژه روز دوشنبه) به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج‌فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، بستان با ۳۴.۳ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۹ و حداقل به ۲۰.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 750786

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان