Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رونق بخش آب منجر به رشد بخش صنعت، کشاورزی و دامداری در استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار مجموعه آب منطقه‌ای استان ضمن تشکر از مجموعه این شرکت در ارائه خدمات خوب و کمک به توسعه و اشتغال استان، گفت: کاری که انجام می‌دهید، ارزشمند و حیاتی است، رونق بخش آب و برطرف شدن موانع کاری، به پیشرفت صنعت و کشاورزی و به تبع آن دامداری، کمک مضاعفی می‌کند که در نتیجه رشد جامعه را بیشتر شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حفاظت از منابع آبی یک امر بدیهی و ضروری است لیکن انجام آنها باید با کمترین هزینه‌ها و پیامدها باشد و در این میان باید به شیوه‌ای عمل کرد که حقی از مردم و از دولت ضایع نشود و بهترین کار تعامل با مردم و آگاه کردن آنهاست.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تمهیداتی که اندیشیده شده مناسب و ارزشمند است و هر چقدر بتوانیم باید اینگونه کارها را گسترده‌تر و بیشتر انجام دهیم و ما نیز مایل به همکاری و کمک در این زمینه هستیم چرا که معتقدیم مردم ما فهیم و دلسوز هستند و حتما با روی باز همکاری خواهند داشت.

پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد آرش مصلح با بیان اینکه آنچه که در حوزه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته، تماماً بعد از انقلاب اسلامی شروع شده گفت:  نقطه تحول اساسی آن نیز بعد از سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان بوده که بزرگترین آن سد کوثر است که در حال حاضر منشا برکات بسیاری برای مردم استان و همچنین تامین کننده آب شرب بیش از 2.5 میلیون نفر از ساکنان پنج استان جنوبی کشور است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی از وظایفی است که بر عهده داریم، گفت: حفاظت و صیانت از منابع آبی نیز از دیگر وظایف حساس و مهمی است که برای بهتر انجام شدن آنها، کمک، همراهی و هدایت همگان و خصوصا روحانیت معظم و معزز و در راس آن، نماینده محترم ولی فقیه در استان و ائمه محترم جمعه را می‌طلبد و امیدواریم این همراهی و حمایت‌ها بیشتر از قبل شود تا با توجه به شرایط خاصی که در چندسال اخیر در بخش آب بوجود آمده، بتوانیم به خوبی وضعیت را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در این میان طرح احیاء و تعادل بخشی و ذیل آن، پروژه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را داریم که یقینا اجرای کامل و با کیفیت آن، می‌تواند نقطه عطف و ارزشمندی برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده و اعمال مدیریت آینده نگر باشد.

وی، با اظهار اینکه سدهای کوثر و شاه قاسم، 8 شبکه آبرسانی و زهکشی با پوشش 20 هزار هکتار از اراضی، 5 نیروگاه برقابی و... از جمله مهمترین طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در حال بهره برداری است، افزود: سد تنگ سرخ، طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده، طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر و ... نیز از مهمترین طرح‌های در حال اجرا است و علاوه بر آن، طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون سد مارون2(آبریز) نیز از جمله طرح‌ها و پروژه‌های در حال مطالعه است که قطعا تاثیرات مثبت بسیاری را در توسعه و پیشرفت استان داشته و به یاری خداوند این اثرگذاری، وسیع تر و بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شرکت آب منطقه ای استان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ولی فقیه طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد