Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، تغییرات مدیریتی را لازمه انگیزش کارکنان و پیشرفت دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: تمامی انتصابات در وزارت کشور با توجه به ظرفیت و پتانسیل نیروهای متخصص همین وزارتخانه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان چاراویماق با اشاره به دغدغه مدیریت ارشد استان برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان و تلاش برای محرومیت‌زدایی از آن گفت: خوشبختانه پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم، خدمات بسیار ارزنده‌ای در این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تغییر مدیران در وزارت کشور را امری عادی دانست و با قدردانی از تلاش‌های تقویمی در مسئولیت فرمانداری شهرستان چاراویماق، اظهار داشت: تغییرات مدیریتی، لازمه تزریق انرژی جدید و افزایش انگیزه سایر کارکنان برای خدمت به مردم است. بر اساس مصوبه هیات دولت در سال ۹۵، تمامی انتصابات در وزارت کشور با توجه به ظرفیت و پتانسیل نیروهای متخصص همین وزارتخانه انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم کمتر از عبادت نیست و این سعادت، برای هر شخصی نصیب نمی‌شود‌. خادمین مردم در تمامی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های دولتی باید قدر این فرصت را دانسته و از هیچ تلاشی برای خدمت بی‌منت به مردم، دریغ نورزند.

راستگو در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه فرمانداران، عالی ترین مقام اجرایی و هماهنگ کننده در شهرستان‌ها هستند ابراز کرد: نقش اصلی هماهنگ کنندگی تمامی امور شهرستان ها با فرمانداران است و انتظار داریم مدیران و مسئولان سایر نهادهای حاکمیتی حداکثر هماهنگی و همکاری لازم را با فرمانداران داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین عملکرد مدافعان سلامت و سایر نهادهای مسئول برای مقابله با بیماری کرونا در استان پرداخت و افزود: در سایه تلاش تمامی دست اندرکاران و مسئولان و بخصوص تلاش‌هلی مجاهدانه و شبانه روزی مدافعان سلامت، بیماری کرونا در استان مدیریت شده و بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته‌اند.

 

راستگو اظهار داشت: در حالی که بسیاری از کشورها همچون آمریکا در مدیریت بیماری و کاهش آمار مبتلایان، دچار مشکلات بسیار جدی هستند، جمهوری اسلامی ایران با همراهی و همکاری مردم و با اجرای تصمیماتی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی توانسته بهترین نوع مقابله با بیماری کرونا را به نام خود ثبت کند.

وی همچنین خواستار توجه جدی مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه حضور در میهمانی‌ها و اماکن پرازدحام برای کاهش هرچه بیشتر آمار مبتلایان به کرونا در استان شد.

گفتنی است با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق، رسول یعقوبی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرستان چاراویماق آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو

علی لطفعلی پور گفت: تب کریمه کنگو بیماری ویروسی مشترک بین انسان و دام است،  ویروس بیماری توسط گزش کنه آلوده و یا از طریق تماس با خون و لاشه دام آلوده، به انسان منتقل می‌شود.

 وی افزود: این بیماری شیوع بالایی در بین دامداران، دامپزشکان و کارکنان دامپزشکی، سلاخان، قصابان و کارکنان کشتارگاه، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها، کشاورزان و اشخاصی که با دام سر و کار دارند مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: بیماری در فصل‌های گرم سال از اواخر فروردین تا اواخر شهریور (زمان رشد و تکثیر کنه‌ها) شیوع پیدا می‌کند.

رئیس دامپزشکی زرند بیان کرد: این بیماری با رعایت نکات بهداشتی و راهکار‌هایی از جمله استفاده از دستکش و ماسک در هنگام تماس، ذبح دام و خرد کردن گوشت، خودداری از له کردن کنه با دست یا روی بدن دام،رعایت ‏اصول ایمنی کار به منظور جلوگیری از بروز خراش پوستی و تماس آن با ترشحات دامی، انجام سم‌پاشی‌های ادواری دام و جایگاه، کشتار دام در کشتارگاه‌های مجاز، تهیه ‏گوشت از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی، خودداری از خرید و مصرف گوشت بازرسی نشده و فاقد مهر و برچسب دامپزشکی، خودداری از کشتار دام به صورت غیر مجاز و خارج از کشتارگاه، و نگهداری گوشت تازه در دمای ۴ درجه سانتی‌گراد یخچال به مدت ۲۴ و جگر به‌مدت ۴۸ ساعت قابل پیشگیری است. 

وی گفت:با توجه به این که ویروس در برابر حرارت حساس است به افراد توصیه می‌شود از مصرف جگر خام و نیم پخته خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها