Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس استان از ابتدای خرداد، گفت : با توجه به تعطیلی چند روزه عید سعید فطر، توصیه می‌شود والدین از ششم خرداد برای ثبت نام اولیه کلاس‌اولی‌ها به مدارس مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه والدین کلاس اولی‌ها از اول خرداد تا ۳۱ مرداد فرصت دارند برای ثبت نام اولیه به مدارس مراجعه کنند، گفت : از والدین کلاس‌اولی‌ها تقاضا می‌شود برای ثبت نام اولیه فرزندان خود در مدارس عجله نکنند تا از ازدحام در مدارس در این روز‌های کرونایی جلوگیری شود، چون زمان کافی برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس را دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی متولدین نیمه دوم سال ۱۳۹۲ و نیمه اول سال ۱۳۹۳ و قبل از آن و منحصرا متولدین اول مهر ماه سال ۱۳۹۳ باید برای ثبت نام در کلاس اول به مدارس مراجعه کنند.

فضلی مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس را شامل شناسنامه کلاس اولی‌ها به همراه شناسنامه پدر و مادرش، شناسنامه سلامت و گواهینامه دوره پیش دبستانی عنوان کرد.

او گفت: والدین کلاس‌اولی‌ها باید برای ثبت نام فرزندان خود به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونتشان مراجعه کنند و حتما سند مالکیت یا اجاره نامه و یا فیش آب، برق و... به همراه داشته باشند.

او با اشاره به آغاز کار سنجش سلامت کلاس اولی‌ها در پایگاه‌های سنجش سلامت از اول مرداد، افزود: مدارس برای سنجش سلامت دانش‌آموزان از قبل به آن‌ها نوبت می‌دهند که توصیه می‌شود والدین سر همان ساعتی که به آن‌ها نوبت داده شده به همراه کلاس‌اولی‌ها به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

فضلی ادامه داد: کلاس اولی‌هایی که سال گذشته در پایگاه‌های سنجش سلامت حضور پیدا کرده و گواهی سلامت گرفته‌اند، نیاز به مراجعه دوباره به پایگا‌های سنجش سلامت را ندارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه مهر ماه سال گذشته ۳۱ هزار و ۳۰۰ کلاس اولی در استان کرمانشاه به مدرسه رفتند، افزود: مهر ماه امسال حدود ۳۲ هزار کلاس اولی راهی مدارس استان شوند.

فضلی اشاره‌ای هم به روند ثبت نام میان پایه‌ها داشت و گفت: نیازی به مراجعه خانواده‌ها به مدارس برای ثبت‌نام میان پایه‌ها نیست و مدیران مدارس کار ثبت‌نام این دانش‌آموزان را انجام خواهند داد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش عالی ثبت نام دانش آموزان استان کرمانشاه کلاس اولی ها سنجش سلامت برای ثبت نام مراجعه کنند کلاس اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار

ایرج کریمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که از سوی این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، اضافه کرد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی بیان داشت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

کریمی گفت: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحد‌ها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع