Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:00:42 GMT

فعالیت مسجد قدس اراک در حمایت از نیازمندان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۰۸۰

فعالیت مسجد قدس اراک در حمایت از نیازمندان

ذوالفقاری از فعالیت نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد قدس اراک در حمایت از نیازمندان خبر داد.

 

« مجید ذوالفقاری» با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا، رحمت، برکت و همدلی و سخاوت است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام است که این مهم در تمام طول سال به ویژه در ماه رمضان مورد توجه همگان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه (ع) مسجد قدس شهر اراک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و مواسات، افزود: بعد از فرمایشات رهبر انقلاب مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی به گونه ای جهادی وارد میدان شدند و ثابت کردند گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از افراد دچار مشکل شدند که رهبر انقلاب پیشنهاد برگزاری رزمایش همدلی و مواسات را دادند و همه افراد جامعه به ایشان لبیک گفته و به هر شکلی که توانستند وارد عمل شدند.

 

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع)  اراک بیان کرد: اعضای این کانون از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حاضر شدند و با تهیه بسته های مواد غذایی و بهداشتی و توزیع بین نیازمندان پرداختند.

 

ذوالفقاری   با اشاره به اینکه این کمک ها به همت نمازگزاران مسجد قدس و کانون فرهنگی هنری محبین الائمه علیه السلام اراک انجام شده است، گفت: امید است این کمک ها بتواند گره ای از مشکلات نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا باز کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه علیه السلام مسجد قدس اراک ادامه داد: با انجام این رزمایش و افزایش همدلی و مواسات روحیه برادری و انسجام بیش از پیش در جامعه تقویت شد.

 

وی با بیان اینکه خدمت به همنوعان عبادت است، بیان کرد: امید است این فعالیت خیر و خداپسندانه ملت ایران در ماه مهمانی خدا کمک حال نیازمندان و گره گشایی مشکلات آنان باشد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی برای کمک به نیازمندان تا نابودی ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: این بسته ها در مناطق محروم شهر اراک به همت اعضای کانون توزیع می شود.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه اراک مسجد قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور گروه‌های نمایشی چهار شهرستان آغاز به کار کرد و طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف نشان دادن عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و نشان دادن توانمندی‌های این قشر در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه رقابت سالم از محور‌های این جشنواره است، افزود: ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان ارسال شده که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش منتخب که از این تعداد ۷ اثر مربوط به مراکز کانون و ۳ اثر نیز آزاد در روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.

آب سوران با بیان اینکه «این صحنه خانه ماست» شعار این جشنواره است، گفت: توجه به نامداران، امید آفرینی، آئین‌های بومی، سنتی و مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد موضوعاتی هستند که در نمایش‌های جشنواره نوزدهم رعایت شده اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان از برگزاری نمایشگاه با عروسک‌های نمایشی، پویش عکاسی و نشست آموزشی با هدف انتقال تجربه از برنامه‌های جنبی مرحله استانی این جشنواره خبر داد.

وی افزود: عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد داوران نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان استان هستند. 

گفتنی است؛ عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه‌ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال‌ها فعالیت مقام‌های متعددی را در جشنواره‌های کشوری و استانی به دست آورده است. 

فاطمه برمال کارگردان، بازیگر و عروسک گردان دیگر داور این جشنواره از استان اردبیل است، فاطمه برمال در طی سال‌ها فعالیت خود عناوین متعددی را در جشنواره‌های مختلف عروسکی و نمایشی به دست آورده، آخرین نمایش وی نمایش «آی تک» بود در تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه رفت.

سمیه حسین نژاد کارشناس سابق کانون استان عروسک ساز، عروسک گردان، کارگردان و طراح صحنه و دکور دارای لیسانس نقاشی با سابقه‌ی بیش از ۲۰ سال فعالیت و مدرس شاخه‌های مختلف هنری است که طی سال‌ها فعالیت موفق به کسب رتبه‌های برتر در هنر‌های نمایشی، چون جشنواره رضوی شده و بار‌ها آثار وی به رویداد‌های کشوری صعود کرده اند.

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی