Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:33:56 GMT

تخریب ۱۰ پاتوق معتادین در بجنورد انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۳۰۲

تخریب ۱۰ پاتوق معتادین در بجنورد انجام شد

رئیس اداره مهندسی و نظارت برساخت و سازهای غیرمجاز شهرداری بجنورد با اشاره به اقدام شهرداری برای تخریب پاتوق‌های معتادین گفت: تاکنون در سطح شهر بجنورد بالغ‌بر ۱۰ پاتوق معتادین و منزل متروکه در مناطق حاشیه شهر تخریب‌شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد نیروهای شهرداری مرکز استان خراسان شمالی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به تخریب منازل متروکه و پاتوق معتادین حاشیه شهر بجنورد اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات که تجهیزات شهرداری اعم از لودر، بولدوزر و ماشین‌آلات ساختمانی شهرداری منطقه 1 بجنورد به همراه نیروهای خدمات شهری، پلیس ساختمان و نیروهای مهندسی و اجراییات به اجرا درآمد، دو نقطه از اصلی‌ترین کانون‌ها و پاتوق‌های معتادین محلات حاشیه شهر بجنورد تخریب شد.

در حاشیه این عملیات احسان هجرتی گفت: تاکنون بالغ‌بر ۱۰ مورد تخریب پاتوق معتادین و منازل متروکه با همکاری دستگاه قضایی، ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین شهرداری بجنورد انجام‌شده است.

رئیس اداره مهندسی و نظارت برساخت و سازهای غیر مجاز شهرداری بجنورد افزود: مردم ساکن در این محلات به‌صورت ویژه از این اقدامات اعلام رضایت کرده‌اند و درخواست ادامه مبارزه با پاتوق‌های معتادین محلات رادارند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد شهرداری مواد مخدر تخریب پاتوق معتادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان ۷۲ ساعت مکان‌های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این مأموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان ۷۲ ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی‌ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می‌شود.

کد خبر 6090431

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار