Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ارگی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: فوت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در حوزه زنان در استان سمنان  ۲۰ درصد و در حوزه مردان ۴۰ درصد در سال ٩٨ کاهش یافت.

وی ادامه داد: مقابله با بلای خانمان‌سوز اعتیاد با رهیافت‌های اصولی و تلاش نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی برای جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برگزاری نشست‌های کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر با محوریت نیروی انتظامی، اجرای طرح پیشگیری از کشت شاهدانه و خشخاش با همکاری دستگاه‌های مرتبط ، اجرای طرح شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده با تمرکز بر موضوع برخورد با خرده فروشان ، رصد و کنترل کویر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق با هماهنگی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان  تصریح کرد: بیش از ۱۲ تن مواد مخدر سال ٩٨ در استان کشف شد که این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به  سال ۹۷ افزایش ۴۳ درصدی داشت.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون حدود سه‌هزار و ۳۰۰  کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان کشف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار داشت: بر اساس آمار نیروی انتظامی استان، یک هزار نفر خرده فروش مواد مخدر، ۴۰ نفر از فروشندگان کلان و یک هزار و ۴۴ نفر مصرف کننده مواد سال گذشته در استان دستگیر شدند .

سه هزار و ۷۸۴ نفر سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیرشدند که این دستگیری ها با ارسال گزارش های مردمی به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ محقق شد.

برچسب‌ها سمنان مواد مخدر اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مواد مخدر اعتیاد سمنان مواد مخدر اعتیاد مبارزه با مواد مخدر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه