Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:58:52 GMT

بهره برداری از پروژه های شهری در ساری

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۴۷۱

بهره برداری از پروژه های شهری در ساری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رجبی شهردار ساری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار به شمار می‌رود، اظهار داشت: مفتخر هستیم خدمتی به همشهریان خود انجام داه باشم و در این راه هیچ منتی نیست.

وی افزود: با شیوع کرونا بسیاری از شهرداری‌ها دچار افت درآمد شدند که ساری نیز از این مسئله مستثی نبوده است اما به لطف خدا و همکاری همراهان، امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات کنونی درپی نداشتن درآمد پایدار است.

رجبی یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری‌ها را سازمان آتش نشانی برشمرد و گفت: امروز با خرید ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات روز دنیا، نسبت به تجهیز این سازمان اقدام شده است.

شهردار ساری به احداث کارخانه زباله سوز اشاره و اضافه کرد و گفت: ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است و با تکمیل آن مشکلات می‌شود.

وی پروژه بزرگ کابلی را از دیگر طرح‌های شهرداری ساری بیان کرد و گفت: این طرح نقش بزرگی در کاهش ترافیک دارد و فاز دوم ملل ساری را به قطب مهم گردشگری تبدیل خواهد کرد و این پروژه می‌تواند بسیاری از مشکلات استان و ساری را حل کند.

رجبی یادآور شد: فاز سوم پروژه شهر آشوب تا چندماه آینده بهره برداری می‌شود و از طرح‌های خوب سازمان عمران به شمار می‌رود.

بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در ساری است. رونمایی و بهره برداری از ۲۲ دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، تجهیز و خرید ادوات آتش نشانی، توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین از دیگر طرح‌ها است.

کد خبر 4930325

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ساری پروژه عمرانی ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی مواسات زلزله بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال