Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@23:50:47 GMT

توانمندسازی خانواده زندانیان یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۵۱۷

توانمندسازی خانواده زندانیان یک ضرورت است

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، عبدالمجید کشوری  افزود : انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد حمایتی است بنابراین همه اقدامات آن می بایست در راستای اجرای برنامه های حمایتی باشد .
مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد : توسعه خدمات حمایتی انجمنها از طریق بکارگیری و استفاده از ظرفیتهای مختلف امکان پذیر است لذا از طریق گسترش ارتباطات و معرفی خود می تواند این مهم را امکانپذیر سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشوری ضمن تأکید بر محدودیتهای انجمن در اعطاء کمکهای نقدی به خانواده های زندانیان خاطرنشان کرد : به نظر می رسد لازم است با یک کار جهادی و مشارکت همه دستگاهها و خیرین در برنامه های انجمن های حمایت از زندانیان ، در مسیر توانمندسازی خانواده های زندانیان حرکت نماییم .
وی با مهم برشمردن طراحی و اجرای اقدامات پیشگیرانه کاربردی  بیان داشت : هرگاه اقتصاد خانواده زندانیان تحت پوشش چتر حمایتی قرار گیرد می توان به جلوگیری از بروز بسیاری ازآسیبهای اجتماعی امیدوار بود برهمین اساس است که توانمند سازی زندانیان یک ضرورت محسوب می شود .
ارائه گزارش عملکرد توسط مدیرعامل و دیگر اعضاء انجمن از بخشهای دیگر دومین نشست این تشکل در سال ۹۹ بود .

46

کد خبر 1390278

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد

به گزارش خبرآنلاین، «ایمن الصفدی» وزیر ارجه اردن و «استفان سژورنه» همتای فرانسوی وی درباره اوضاع کرانه باختری و اوضاع لبنان رایزنی کرده و بر ضرورت دستیابی به راه‌ حل به منظور جلوگیری از توسعه دامنه جنگ در منطقه تاکید کردند.

الصفدی در این دیدار بر ضرورت اتخاذ یک موضع بین‌المللی مشخص به منظور جلوگیری از حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: همه می‌خواهند بر اساس یک راه حل «دو دولتی» صلح داشته باشند و اسرائیل باید تعهد خود را به یک صلح عادلانه و جامع اعلام کند؛ چراکه جامعه بین‌المللی تنها راه اطمینان از امنیت و صلح در منطقه را راه حل دو دولتی می‌داند.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواهان صلح نیست.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901028

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر