Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از ارسال پرونده بوی بد اطراف فرودگاه امام (ره) به قوه قضائیه خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه ویژه بررسی و رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) به ریاست نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و با حضور نمایندگان و مدیرانی از جهادکشاورزی، محیط زیست و دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه از چهار شرکت و دامداری بزرگ نام برده شد که سهم زیادی در تولید کود و فضولات حیوانی (بوی بد) در چند ده کیلومتری فرودگاه بین المللی دارند. برخی از این شرکت‌ها و دامداری‌ها با احداث تصفیه خانه مجهز به سپراتور و سیستم کلر زنی و برخی هم بدون توجه به هشدار‌ها و اخطار‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند که در این جلسه بحث شد.

نعمت الله ترکی پس از استماع گزارش دستگاه‌های مرتبط گفت: دامداری‌ها و شرکت‌هایی که قانون را در مورد رفع بوی بد ناشی از فعالیت‌های خود رعایت نمی‌کنند پس از هشدار و بررسی وضعیت از سوی محیط زیست استان تهران به مراجع قضایی معرفی شوند.


تصمیم گیری برای «آرادکوه» و آب‌های سطحی اطراف فرودگاه امام

در این جلسه پس از بررسی موضوع بوی بد ناشی از شرکت‌ها و واحد‌های دامداری در اطراف فرودگاه، در مورد مرکز زباله‌های تهران (آرادکوه) بحث و تبادل نظر و اعلام شد که طرح مطالعاتی برای انتقال این مرکز انجام شده، اما حدود ۲۰ سال است که هیچ تصمیمی برای انتقال آراد کوه اتخاذ نشده و بهترین راهکار بهبود وضعیت کنونی است.

ترکی گفت: یک شرکت دانش بنیان معرفی شده و موظف است در کوتاه‌ترین زمان نحوه تبدیل کمپوست از زباله‌های آراد کوه را طی طرحی جامعی ارائه دهد و در صورت تصویب در مرحله اجرا قرار گیرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در ادامه این جلسه موضوع ساماندهی آب‌های سطحی در اطراف فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان طرح مطالعاتی آن انجام شد تصمیم بر این شد که با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان این طرح (تصفیه خانه فاضلاب) پس از انجام مراحل مناقصه به مرحله اجرا قرارگیرد. با اجرای این طرح شهرستان‌های بهارستان و اسلامشهر پوشش داده می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوی بد بوی تهران فرودگاه امام خمینی بوی بد تهران اطراف فرودگاه استان تهران بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار