Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:25:25 GMT

رسانه چینی: طرح معامله قرن ترامپ بنزین روی آتش است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۸۰۶

رسانه چینی: طرح معامله قرن ترامپ بنزین روی آتش است

به گزارش ایرنا این روزنامه روز چهارشنبه در گزارش تحلیلی خود آورده است که این به اصطلاح شاهکار رییس جمهوری آمریکا نه تنها باعث تمام شدن درگیری ها نمی شود بلکه به خشونت ها دامن می زند.

نشریه از این اقدام رییس جمهوری آمریکا به عنوان یک چالش نه یک راه حل یاد کرده است که کمکی به برون رفت از بحران خاورمیانه نمی کند و برعکس باعث می شود تا اوضاع به مراتب بدتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تصریح می کند که طرح خیلی زود و بی چون و چرا از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مورد موافقت قرار گرفت اما برای فلسطین اینطور نیست آنها در این طرح کاملا نادیده گرفته شده اند و مسلما این طرح به جایی نمی رسد.

"ساوت چاینا" در این مطلب آورده است که اگر قرار بود راهی و معامله ای برای بهبودی شرایط خاورمیانه ارایه شود و صورت گیرد طبیعتا باید یک طرف آن هم فلسطین و فلسطینیان باشند در غیر این صورت هر تلاش و اقدامی بیهوده و بی نتیجه است.

این روزنامه تاکید کرده است چنین طرحی فقط بخشی از فرافکنی های دولت های آمریکا و اسراییل برای برون رفت از چالش های داخلی آنها است و در آن هیچ پیشنهاد قابل تاملی برای فلسطین ارایه نشده است.

این رسانه چینی اضافه کرد هر اقدامی در خاورمیانه باید بر اساس گفت و گوها و پیشبرد فرایند صلح باشد در صورتی که فرافکنی های ترامپ و نتانیاهو تلاشی از سوی آنها برای برون رفت از چالش ها و جلب آرای مردم و منحرف کردن افکار عمومی است.

منبع: ساوث چاینا مورنینگ پست برچسب‌ها دونالد ترامپ چین خاورمیانه پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ چین خاورمیانه دونالد ترامپ چین خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله