Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرکو نورانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راننده، طلای جامانده در تاکسی خود را بدون هیچ چشم‌داشتی به صاحب آن که مسافر یکی از مسیرهای درون شهری بود، تحویل داد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این میزان طلا بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است، اضافه کرد: صاحب طلاها برای قدردانی از امانت‌داری این راننده تاکسی، پنج میلیون ریال به وی کادو پیشنهاد کرد اما راننده پاکدست راضی به دریافت آن نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از امانتداری این راننده تاکسی اظهار داشت: طی مراسمی از اقدام پسندیده این راننده با اهدای کارت هدیه خرید قدردانی شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد از شهروندان خواست در صورت جاگذاشتن وسایل همراه خود در تاکسی‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی موضوع را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

وی گفت: همچنین مردم برای حفظ امنیت بیشتر مسافران در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی و دارای مجوز تاکسیرانی استفاده کرده و از سوارشدن به خودروهای شخصی خودداری کنند.

در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل‌باس و ۶ مینی‌بوس فعالیت دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی تاکسی مهاباد آذربایجان غربی تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم

اقدام عجیب و خطرناک یک راننده تاکسی در حمل بار در سطح شهر، سوژه فیلمبرداری شهروندان شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  •  واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط تاکسی
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند