Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند گفت: تیم غربالگری شناسایی موارد مشکوک به کرونا در ورودی نهاوند مستقر شد

مراد ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به موج دوم شیوع کرونا و اعلام وضعیت هشدار در استان لرستان که در همسایگی این شهرستان قرار گرفته، تیم غربالگری متشکل از امدادگران هلال احمر ، کارشناسان مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در ورودی این شهرستان از سمت نور آباد مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود شهرستان نهاوند در وضعیت زرد به سر می‌برد و خطر کرونا همچنان این شهرستان را تهدید می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند در موج اول کرونا از وضعیت مناسبی برخوردار نبود اما با همکاری مردم، تلاش کادر درمان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه با بازگشت موج دوم کرونا احتمال افزایش و جهش ویروس بسیار جدی است لذا عوامل تهدیدکننده به شدت تحت کنترل قرار گرفته‌اند.

ناصری گفت: از آنجا که در حال حاضر استان لرستان با افزایش مبتلایان به کرونا مواجه است و با توجه به اینکه رفت و آمدهایی که از این استان به نهاوند صورت می‌گیرد باعث نگرانی ما شده است لذا تیم غربالگری در پلیس راه قلعه قباد که ورودی نورآباد به نهاوند است مستقر و تست تب سنجی را انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه در گذشته همه عوامل کنترل ویروس کرونا زحمات زیادی کشیده و هزینه‌های زیادی بر ما وارد شده است اجازه نخواهیم داد مجددا شرایط سخت و بحرانی به نهاوند بازگردد و برای این منظور هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 3140/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: غربالگری نیروی انتظامی شناسایی استان لرستان تیم غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این شهرستان بازدید کرد و گفت: براثر سیل اخیر مشکلاتی در حوزه راه ایجاد شده است که با اعزام ماشین آلات و پیمانکاران، رفع خرابی‌های سیل سرعت می‌گیرد.

علی عبدالهی، با اشاره به تخریب بخشی از پل ورودی شهر راور بر اثر سیلاب افزود: ساخت و افزایش دهانه پل ورودی شهر راور در دستور کار قرارمی گیرد تا به زودی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: باید از زحمات شبانه روزی راهداری شهرستان راور و مدیریت صحیح بحران که با توجه به حجم سنگین خرابی‌ها و بارش‌های شدید، بازگشایی کلیه محورها را در کمترین زمان انجام دادند تشکر ویژه کرد.

کد خبر 6089019

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور