Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:21:18 GMT

وزیر‌دفاع‌ترکیه: عملیات در شمال سوریه و عراق ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۶۲۶

وزیر‌دفاع‌ترکیه: عملیات در شمال سوریه و عراق ادامه دارد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در سخنانی تصریح کرد: عملیات ما علیه تروریسم در شمال سوریه و عراق در جریان است و از ژانویه تاکنون ۱۴۱۱ اقدام تروریستی خنثی شده‌اند.

آکار همچنین اظهار کرد، در پی آغاز همکاری ترکیه با نیرو‌های دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج در زمینه آموزش و خدمات مستشاری، توازن قوا در لیبی تا حدود بسیاری تغییر کرده و دولت وفاق ملی موفقیت چشمگیری در این کشور رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع ترکیه همچنین بیان کرد: ارتش ترکیه موفق‌ترین ارتش از نظر تعداد پایین مبتلایان به کرونا در مقایسه با ارتش‌های جهان است و این موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس محمد عزیزی فریدون احمدی مهدی جمالی دعای روز بیست و هفتم رمضان وزیر دفاع ترکیه خلوصی آکار عملیات نظامی تروریسم شمال سوریه و عراق روز قدس محمد عزیزی فریدون احمدی مهدی جمالی دعای روز بیست و هفتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد