Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطهری عصر چهارشنبه در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه که در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه تبدیل چالش‌ها به فرصت یکی از خصوصیات بارز ملت ایران محسوب می‌شود اظهار داشت: مردم ایران در جنگ تحمیلی از چالش‌ها نهایت استفاده را کردند و در ایام شیوع کرونا نیز ثابت کردند که چالش‌ها را هنوز غنیمت می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری بیان داشت: پیام مشترک هر سه مناسبت روز قدس، آزادی خرمشهر و کمک مومنانه اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس غیر دولتی و خیرین عنوان داشت: برای کمک به نیازمندان باید از این پتانسیل‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه موجب افزایش اقتدار شده و به زودی این غده سرطانی که برای منطقه و جهان تهدید به شمار می‌رود از بین خواهد رفت و پرچم فلسطین به اهتزار در خواهد آمد و تهدید اسرائیل باز هم تبدیل به فرصت خواهد شد.

مطهری با بیان اینکه ملت ایران در مقابل تمام قدرت‌های جهان وارد عمل شده است افزود: عملیات بیت المقدس در ایامی مثل الان بود که شکل گرفت و در سال ۱۳۶۰ با ۱۵۰ گردان خرمشهر آزاد شد.

کد خبر 4931072

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج فرهنگیان کشور روز قدس شهرری ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی