Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از بین 18 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره ملی ایثار حائز رتبه برتر شدند.

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ چهار دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جشنواره ملی ایثار حائز رتبه برتر شدند و امروز در مراسمی لوح‌های سپاس با امضای دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام  سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه لوح سپاس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و تندیس و هدایا به دانشجویان کوثر عظیمی‌نسب، جواد نیک‌افشار و باقری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و سیامک بیگ محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

* تجلیل از ۴ دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در جشنواره ملی ایثار

* درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جشنواره جایزه ملی ایثار

* ۴ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در جشنواره ملی ایثار برگزیده شدند

کسب این چهار رتبه در حالی است که از مجموع 18 رتبه برتر جشنواره ملی ایثار توسط دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمده است.

خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه به همین مناسبت با دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جشنواره ملی ایثار گفتگو کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

جشنواره‌های ملی موجب پشتکار بیشتر دانشجویان می‌شود

کوثر عظیمی‌نسب دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت‌بدنی گرایش رفتار حرکتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا مبنی بر اینکه چه عواملی را در کسب این موفقیت دخیل می‌داند، اظهار می‌کند: «بدون شک ابتدا خانواده‌ و بعد دانشگاهی که در آن تحصیل کردم. یعنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، تلاش و کوشش شخصی، حمایت‌های استادان ازجمله باقری و صفی‌خانی در این امر دخیل بوده است.»

وی دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در دوران تحصیل و مؤثر در کسب این رتبه را فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای ازجمله دعوت به تیم ملی کریکت زیر 19 سال، کسب عنوان‌های مختلف ورزشی استانی و کشوری در رشته والیبال و مربیگری در رشته‌های والیبال و آمادگی جسمانی عنوان می‌کند.

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت‌بدنی گرایش رفتار حرکتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزاری این‌گونه همایش‌های قدردانی از نخبگان را مشوق مهمی برای دانشجویان در مطرح شدن  دانست و می‌افزاید: «شرکت در این جشنواره‌های ملی موجب پشتکار بیشتر دانشجویان خواهد شد.»

مهم‌ترین عامل مؤثر در کسب عنوان رتبه جشنواره ملی ایثار

سیامک بیگ‌محمدی دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب نیز به خبرنگار آنا می‌گوید: «مهم‌ترین عامل مؤثر در کسب عنوان رتبه برتر چهارمین جشنواره ملی ایثار علاقه‌مندی زیاد به رشته تحصیلی، تلاش، پشتکار و همت در این مسیر است.»

وی در دوران تحصیل را فعالیت‌های ورزشی از قبیل مربیگری رشته‌های ورزشی تنیس روی میز و تیراندازی داشته و  مسئول فرهنگی اداره تربیت‌بدنی شهرستان اسلام‌آباد غرب است.

دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب درباره تأثیر این‌گونه جشنواره‌ها در رشد و بالندگی جوانان خاطرنشان می‌کند: «این‌گونه جشنواره‌ها در ترغیب جوانان به تحصیل علم و حضور در فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و علمی بسیار تأثیرگذار است و از مسئولان امر انتظار دارم نخبگان این جشنواره بدون شرکت در کنکور بتوانند در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل داده و بورس شوند.»

حمایت مسئولان از نخبگان مقطعی نباشد

جواد نیک‌افشار دانشجوی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار شبکه دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز درباره مهم‌ترین عامل مؤثر در کسب عنوان رتبه برتر چهارمین جشنواره ملی ایثار به خبرنگار آنا مطرح می‌کند: «عوامل موفقیت توکل به خداوند، تلاش و پشتکار شخصی، دعای خیر پدر و مادر، حمایت همسر و استادان خود ازجمله سامان رضایی‌فر بود.»

وی مهم‌ترین فعالیت‌های جانبی خود در دوران تحصیل را نگارش 25 مقاله علمی ازجمله چهار مقاله معتبر ISI و اشپرینگر، شرکت در کنفرانس‌های خارجی و داخلی، شرکت در کنفرانس بین‌المللی آکسفورد، نگارش کتاب آمار و احتمالات مهندسی جهت مقطع کارشناسی با همکار همسر خود عنوان می‌کند.

دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار شبکه دانشگاه شهید بهشتی تهران در پاسخ به این پرسش که نقش این‌گونه جشنواره‌ها در رشد و بالندگی فرزندان شاهد و ایثارگر چیست؟ پاسخ می‌دهد: «این جشنواره مشوقی برای علم آوری و گسترش فرهنگ ملی ایثارگری در جامعه است و دیدگاه مردم را به خانواده‌های ایثارگران و اینکه نخبه‌های بسیاری در میان آنان وجود دارد بهینه می‌کند.»

نیک افشار در مورد اینکه انتظار شما از مسئولان چیست؟ اظهار می‌کند: «در دادگستری شاغل هستم و انتظار دارم از توانایی و تجربیاتم استفاده شود و این استفاده مقطعی نباشد و از مسئولان می‌خواهم که بگذارند نخبگان رشد کنند.»

به گزارش آنا، علی اکبر باقری فرزند و برادر شهید و دانشجوی رشته کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به دلیل مشغله کاری در این مراسم حضور نداشت و غیابی از وی قدردانی شد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه جشنواره ملی ایثار دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه کرمانشاه در جشنواره ملی ایثار دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آباد غرب مؤثر در کسب رتبه برتر کسب عنوان مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند