Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان در این جشنواره را ۲۵ خرداد اعلام کرد.

" بهناز شریفی" در نشست خبری برگزاری جشنواره «از چشم دختران ببینیم»، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران و بانوان استان کرمان و سراسر کشور مواجه شدیم و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه راه پیدا کرد.

شریفی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دوربینی و موبایلی برگزار می شود، ادامه داد: بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور اضافه شد.

دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» خاطرنشان کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر در هر یک از سه بخش به جشنواره ارسال نماید.

شریفی با اشاره به به محورهای این جشنواره، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می توانند آثار خود را در یک یا چند محور نقش زن در شهر، دغدغه های دخترانه، زن از نگاه جامعه و  دختران و امید به زندگی تهیه و ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به نمایشگاه در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

شریفی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند همه روزه (به جز ایام تعطیل) با شماره ۳۴۲۰۸۳۶۳ - ۰۳۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چشم دختران ببینیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»