Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@22:27:51 GMT

بلاتکلیف مثل مهاجم جنجالی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۵۱۹

بلاتکلیف مثل مهاجم جنجالی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ مهاجم ایرلندی خود به درخواست برای حضور در تمرینات این تیم است. در صورتی که این مهاجم به درخواست باشگاه پاسخ منفی بدهد، پرسپولیس از او به فیفا شکایت می‌کند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در جدیدترین نامه خود به آنتونی استوکس که بدون هماهنگی و قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا تصمیم به ترک ایران گرفت خواهان بازگشت وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرلندی خود خواستند تا خود را به تمرینات روز شنبه این تیم برساند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، سرخ‌ها را همراهی کند.

استوکس که قبل از ترک تهران، ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرده بود در دوران تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از طریق وکیل خود خواهان دریافت ۲۰ هزار دلار دیگر از قرارداد پنج ماهه خود به ارزش ۲۵۰ هزار دلار شد که با مخالفت مدیریت باشگاه روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

استوکس باید برای شروع تمرینات بیاید

حال مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس به موضوع حضور در تهران هستند. در صورتی که استوکس پاسخی به نامه پرسپولیس ندهد و یا از حضور در تمرینات خودداری کند، با شکایت رسمی سرخ‌ها از وی در کمیته انضباطی فیفا روبرو خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم روز گذشته اعلام کرد که به صراحت نگفته استوکس را نمی‌خواهد و این بازیکن باید با حضور در تهران، تکلیفش را با باشگاه مشخص کند.

به گفته گل محمدی، قراردادی که باشگاه با استوکس بسته است محکم بوده و در صورت رسیدن کار به شکایت، این پرسپولیس است که در فیفا برنده می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس پرسپولیس فیفا شکایت آنتونی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد