Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: درمجموع ۱۵۵۲ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان مرکزی برای جمع‌آوری فطریه و کفاره و همچنین کمک به فقرا تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بر زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره فراهم‌شده است و مردم نوع‌دوست و مؤمن استان مرکزی می‌توانند به روش الکترونیکی زکات فطریه خود را به منظور کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مجموع ۱۵۵۲ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان مرکزی برای جمع آوری فطریه و کفاره و همچنین کمک به فقرا تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی افزود: تعداد ۳۵۵۰۰ پاکت نیز به منظور جمع آوری فطریه بین مردم  در سطح استان توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده در هر منطقه به مددجویان و نیازمندان همان منطقه، در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمع آوری فطریه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه