Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:52:36 GMT

بخشش اجاره مهدهای خصوصی واقع در املاک بهزیستی گیلان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۲۲۷

بخشش اجاره مهدهای خصوصی واقع در املاک بهزیستی گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات انجام شده بهزیستی گیلان برای مهد کودک ها با شیوع کرونا افزود: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک بهزیستی استان اقدام به راه اندازی پویش همدلی ویژه مالکان مهدهای کودک نمود و طی آن ۵۸ مالک این اماکن به این پویش پیوستند که نشان حامی کودک به آنان اهدا و به طور رسمی تقدیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ایجاد کلیپ های آموزشی درباره بیماری کرونا برای کودکان و اشتراک گذاری در فضای مجازی،  برگزاری جشنواره " کودک قهرمان من " ویژه ارسال آثار آموزشی مربیان مهدهای کودک و والدین کودکان در راستای ارتقا سطح دانش و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و پرورش استعدادهای آنان و قرار گرفتن مهد کودکها در رسته شغل های زیان دیده از کرونا و تنفس ٣ ماهه اقساط بانکی مؤسسین این مراکز و امکان دریافت شهریه اسفندماه سال گذشته برای صاحبان مهدهای کودک بر اساس قرارداد مابین مهدها و اولیا از دیگر اقدامات ماست.

مدیر کل بهزیستی گیلان بیان داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفندماه  ٩٨ فعالیت حضوری مهدها به صورت کامل از آن زمان متوقف شد، این تعطیلی آسیب های جدی جبران ناپذیری شامل از دست رفتن کامل منابع درآمدی این مراکز و از دست دادن مشتری "کودکان جامعه هدف" را به همراه داشت.

وی گفت : این اتفاقات در نهایت منجر به ایجاد مشکلات مالی و معیشتی برای صاحبان امتیاز، عدم امکان پرداخت تعهدات مالی از جمله اجاره بهای مراکز،  حقوق و مزایای پرسنل شاغل، حق بیمه و تعهدات بانکی شد که نتیجه نهایی آن ورشکستگی صاحبان امتیاز و افزایش موج بیکاری خواهد بود و تلاش با این اقدامات و حمایت ها در راستای کاهش این معضلات و فشارها بوده است.

٤٧٩  مهدکودک "شهری-روستایی و حاشیه شهر" به همراه حدود ٢ هزارمربی به ١٤ هزار و ۵۰۰ کودک در استان خدمات ارایه می دهند.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس

ایسنا/خوزستان معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: قراردادهای اجاره جهت دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس ثبت شوند.

محمد جامع در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت کلیه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای متعاملین در بنگاه‌های مشاوران املاک توسط بنگاه‌ها و برای سایر متعاملین خارج از بنگاه‌های مشاوران املاک توسط خود متعاملین، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.

وی افزود: سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا هم‌وطنان بتوانند به صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم است و تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده و همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است.

جامع اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفا باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/  ثبت شوند.

وی عنوان کرد: دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکانپذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌ صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان