Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- طرح شکایت سازمان جوانان حقوق بشر و برخی مجامع ملی و بین المللی علیه دونالد ترامپ و هیئت حاکمه آمریکا به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در آستانه روز جهانی قدس گفت: طرح شکایتی از طرف سازمان جوانان حقوق بشر و برخی مجامع ملی و بین المللی علیه دونالد ترامپ و هیئت حاکمه دولت استکباری آمریکا به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین انصاری گفت: طی رایزنی‌هایی که با مجامع بین المللی حقوق بشری داشتیم همه در مخالفت قاطع خود با آنچه معامله قرن نامیده می‌شود اتفاق نظر داشته و خواستار محاکمه سردمداران این طرح شیطانی و محکومیت آن‌ها در مجامع حقوقی و افکار عمومی شده اند.
انصاری گفت:قطعا معامله قرن را برای رژیم کودک کش اسرائیل به محاکمه قرن تبدیل خواهیم کرد.
دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ادامه داد:طرح معامله قرن با تمامی قطعنامه‌های بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل در تعارض است و این طرح با توجه به نقض‌های متعدد و بی توجهی به حقوق بین الملل، در نظر نگرفتن حقوق اساسی مردم فلسطین محکوم به شکست خواهد بود و آمریکایی‌ها هم دیر یا زود باید با واقعیت‌های مربوط به ملت فلسطین مواجه بشوند.
انصاری افزود:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند طرح معامله قرن یک سیاست شیطانی و خبیث آمریکا در مورد فلسطین است و هرگز تحقق نخواهد یافت و راه حل مسئله فلسطین برگزاری همه‌پرسی با مشارکت همه مردم اصلی فلسطین است.
دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ادامه داد: طرح جمهوری اسلامی برای حل قضیه فلسطین و التیام این زخم کهنه، طرحی روشن، منطقی و منطبق بر معارف سیاسی پذیرفته شده افکار عمومی جهانی است.
انصاری گفت:در آینده نزدیک طی یک نشست خبری جزئیات بیشتری از طرح شکایت مزبور ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکایت حقوق بشری ترامپ سازمان جوانان حقوق بشر معامله قرن بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم


به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، بعدازظهر امروز، بعد از نماز جمعه به توقف دادوستد‌های تجاری ترکیه و اسرائیل پرداخت.
وزارت بازرگانی ترکیه، امروز، اعلام کرد که تمام دادوستد‌های بازرگانی خود با اسرائیل را تا زمان صدور مجوز ورود بدون محدودیت کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه متوقف خواهد کرد.
ترکیه همچنین روز چهارشنبه اعلام کرده بود که به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم اسرائیل خواهد پیوست. آفریقای جنوبی پیشتر از رژیم اسرائیل به دلیل کشتار گروهی مردم فلسطین به دیوان بین‌المللی دادگستری شکایت کرده بود.
رئیس جمهور ترکیه در این باره گفت: «اقدامات اسرائیل در خاک فلسطین قابل قبول نیست.»
 رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «نتانیاهو بی‌رحم است و این را در نوع رفتار با کودکان، زنان و سالخوردگان غزه نشان داد.»
 اضافه در عین حال اشاره کرد: «میزان تجارت ترکیه و اسرائیل ۹.۵ میلیارد دلار بود که ما فرض کردیم اصلا وجود ندارد و این پنجره را بستیم.»

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید