Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:21:16 GMT

کمک مومنانه سپاه به ۵ هزار نیازمند رودبار جنوب 

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۱۲۴۷

کمک مومنانه سپاه به ۵ هزار نیازمند رودبار جنوب 

سردار معروفی گفت: عصر امروز در راستای لبیک به رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار سبد غذایی در بین مردم نیازمند رودبار جنوب و زهکلوت که کرونا بیشترین آسیب را به معیشت و شغل آنها وارد کرده توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، صبح امروز رزمایش کمک مومنانه سپاه ثارالله در رودبار جنوب  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار «معروفی» در حاشیه این رزمایش، گفت: امروز ۵ هزار سبد غذایی در بین مردم نیازمند رودبار جنوب و زهکلوت که کرونا بیشترین آسیب را به معیشت ها آنها وارد کرده است توزیع می شود از این تعداد ۲ هزار سبد غذایی از سوی بنیاد مستضعفان و ۳ هزار سبد غذایی نیز از به همت سپاه، بسیج و خیرین در قرارگاه کمک مومنانه شهرستان جمع آوری شده است.

 

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ارزش هر سبد غذایی قریب ۳۰۰ هزار تومان است و که در مجموع برای تهیه ۵ هزار سبد غذایی، یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است،که از امروز بعدازظهر  توزیع می شود.

 



وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودبار جنوب زیاد است بنابراین با هماهنگی با این نهاد، قرار شد ۵۰۰ سبد غذایی در بین مددجویان شهر رودبار و ۵۰۰ سبد غذایی نیز در بین مددجویان زهکلوت اختصاص داده شود.

 

 



سردار معروفی بیان کرد: سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه هم زمان با عید فطر و به مناسبت روز قدس، عید فطر و آزاد سازی خرمشهر با رمز یا مولا علی علیه السلام شروع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: در سومین مرحله ۳۶ هزار سبد غذایی در اختیار قرارگاه های کمک مومنانه شهرستان ها قرار می گیرد تا با همکاری فرماندهان نواحی، ائمه جمعه و مسئولین به صورت آتش به اختیار در بین نیازمندان توزیع شوند.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۲۵ هزار سبد غذایی از سوی سازمان بسیج و سپاه و ۱۱ هزار سبد غذایی نیز در سطح شهرستان ها جمع آوری شده است که در روز عید فطر توزیع می شوند.

سردار معروفی تاکید کرد: در لبیک به ندای رهبری، در مرکز استان کرمان و شهرستان ها قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام را راه اندازی کردیم و تاکنون در  شهرستان ها ۲ مرحله رزمایش کمک مومنانه انجام شده بخشی با کمک سپاه و بسیج، بخشی با کمک رده های حاکمیتی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و خیرین و بخشی نیز با جمع آوری کمک های مردمی توسط قرارگاه های شهرستانی انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: قطعا کمک مومنانه علاوه بر توزیع سبد های غذایی در حوزه های محرومیت زدایی، حوادث غیر مترقبه، اجتماعی، فرهنگی، تامین جهیزیه و تامین آب شرب روستاهای فاقد آب آشامیدنی در دستور کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: با داه اندازی قرارگاه اجتماعی مسئله ای که با جدیت آن را دنبال می کنم تامین جهیزیه  در استان خاصه در جنوب و شرق استان می باشد.

سردار معروفی اظهار کرد: خدا را شاکریم که پس از فرمان امام خامنه ای، سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل، بنیاد مستضعفان، در استان ها ائمه جمعه و جماعات مساجد، محله ها و روستاها، و مسئولین اجرایی همگی با هم توانستیم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام فرمان امام خویش را اجرا کنیم،.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در پی آن حرکت بسیار زیبا و الهی در کشور ما برای کمک به کسانی که به دلیل ویروس کرونا شغل و یا معیشت آنها دچار مشکل شده بود، بخشی از این خلا پر شود.

وی ابراز کرد: اکنون برکات الهی حکمت فرمان امام خود را  مشاهده می کنیم و از خداوند متعال درخواست داریم عمر ما کاسته و بر عمر رهبر انقلاب اسلامی بیافزاید که این قدر با ظرافت و حکمت الهی  از مسلمین و مظلومین نیازمند امروز جامعه ما مراقبت می کنند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: مردم خط قرمز ما هستند فرمان و دستور حضرت آقا خدمت برای محرومین است و ما نیز در جبهه انقلاب اسلامی، به دنبال شناسایی محروم ترین افراد در دورترین نقاط هستیم تا برای آنها در حوزه مسکن، معیشت، بهداشت و هر خدمتی که نیاز داشته باشند، کمک کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما سرباز آقا هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم از خیرین و مردم که انفاق زیبایی را ماه رمضان انجام دادند، تشکر می کنیم و استدعا داریم این انفاق که بزرگترین و ارزشمند ترین حرکت معنوی است را ادامه دهند تا همگی بتوانیم مشکلات مردم در استان خاصه در جنوب و شرق استان که سطح محرومیت بالا است به فضل الهی رفع کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رزمایش کمک مومنانه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رزمایش کمک مومنانه ۵ هزار سبد غذایی سردار معروفی سبد غذایی رودبار جنوب شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته