Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:26:27 GMT

دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۲۰۴۹

دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم

ایسنا/قزوین نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه از مدیران تقاضا داریم همراهی لازم را با نمایندگان داشته باشند، گفت: دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم. اگر ما نتوانیم مشکلات را حل کنیم اول به خودمان و سپس به مردم خیانت کرده‌ایم.

لطف‌الله سیاهکلی، مرادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان که امروز پنج‌شنبه یکم خردادماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جامعه با مشکلات اقتصادی و اشتغال دست‌به گریبان است و هر چه نظام اسلامی در حوزه قدرت موفق بوده در باب معیشت ضعیف عمل کرده است که برای این امر باید از پیشگاه مردم عذرخواهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۶ سال چهار استاندار در قزوین جابه‌جا شده است اکنون فرصت تغییر و جابه‌جایی نیست از مسئولان می‌خواهم که بگذارند ثبات به استان بازگردد. مشکل معیشت مردم بر زمین مانده و باید در مجلس عزممان را جزم کرده و به این حوزه بپردازیم.
 
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید با نگاه به واقعیات و مقتضیات کار کنیم، افزود: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از کلام وحی و مشی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است که نگاه این بزرگواران نیز خدمت به خلق بوده است.

سیاهکلی مرادی یادآور شد: از مدیران تقاضا دارم با نمایندگان همراهی لازم را داشته باشند دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم. اگر ما نتوانیم مشکلات را حل کنیم اول به خودمان و سپس به مردم خیانت کرده‌ایم.

راهی برای حل مشکلات معیشتی

فاطمه محمدبیگی، دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: ملت با وجود سختی‌های اقتصادی و اجتماعی پای صندوق‌های رأی آمدند؛ مردم با انتخاب محکم خود خط سیر انقلاب را به‌گونه‌ای ترسیم کردند که با فرهنگ جهادی خدمت کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه جریانات و احزاب سیاسی استان تقدیر می‌کنم که تنور انتخابات را گرم کردند تا مردم با شور پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس خاطرنشان کرد: امروز قدس نه تنها دغدغه مسلمانان بلکه دغدغه بشریت است. همان‌طور که خدا خرمشهر را آزاد کرد به زودی خداوند قدس را نیز آزاد خواهد کرد.

محمدبیگی بیان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهید سلیمانی هستیم و به گفته این شهید بزرگوار فرصتی که در تهدیدهاست از فرصت‌ها مغتنم‌تر است. به همین جهت باید از تحریم و تهدیدهای دشمن برای رشد و تعالی کشور استفاده کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظایف در زمینه وضع قوانین سنگین و در حوزه نظارت سنگین‌تر است، عنوان کرد: باید برای حل مشکلات معیشتی مثلث مردم، مسئولین و کارشناسان دانشگاهی را تشکیل دهیم تا مشکلات مردم حل شود؛ فارع از نگاه‌‎های سلیقه و حزبی در مجلس حضور دارم و قصدی برای مدل‌ اتوبوسی نداریم چراکه معتقد هستیم با تعامل می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: باید بر عهدی که بستیم پای‌بند باشیم و در نظارت‌ها پاکدستی و جهادی عمل کردن نیز لحاظ شود؛ شأن ما شأن خدمتگزاری به مردم است و باید دلسوزانه و متعهدانه برای ملت قدم برداریم.

محمدبیگی تأکید کرد: حمایت از اقشار کم درآمد سرلوحه کار نمایندگان در مجلس یازدهم است و با آگاهی از کمبود بودجه به جنگ با تحریم‌های آمریکا خواهیم رفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با تعامل برای مجلس آینده نقشه‌راه ترسیم کنیم، اضافه کرد: قزوین در گذشته جایگاه بزرگی داشته و شهر عالمان بزرگ است وضعیت کنونی قزوین در شأن این استان و شهدای آن نیست و برای ارتقا شأن آن باید شب‌ها و روزها تلاش کرده و حتی در راه آرمان‌های انقلاب و شهیدان جان خود را نثار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس یازدهم شورای اسلامی اقتصاد مشکلات معیشتی البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه