Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شکراله حسن بیگی ظهر پنج شنبه در آئین معارفه فرماندار شهرستان رباط کریم اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ای که در دوران شیوع ویروس کرونا بر تولید کنندگان مستولی شده و مجبور به تعدیل نیرو شدند، باید با کار ریشه‌ای، توجه بیشتر، استفاده از ظرفیت و امکانات شهرستان و استان، و بسیج ادارات برای رفع دغدغه شهروندان گام‌های استواری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بیگی در ادامه بیان داشت: علاوه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم که اولویت اصلی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی است، کنترل بازار، در اختیار قرار دادن امکانات به مدافعان سلامت، شناسایی خانواده‌های آسیب دیده به دلیل ویروس کرونا و استفاده از ظرفیت مسئولان، خیران و مردم در رزمایش کمک‌های مومنانه کمک می‌کند مسکنی هر چند مقطعی بر آلام مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار تهران عنوان داشت: انتخابات سال آتی، شامل چهار انتخابات ریاست جمهوری، شورا و میان دوره‌ای خبرگان و مجلس است که از هم اکنون نیاز به برنامه ریزی دقیق و متقن دارد و باید با تمهیدات در نظر گرفته شده مشکلات به صورت زیربنایی رفع شود و وجود همدلی، انسجام و وحدت در برگزاری این انتخابات باشکوه ار اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 4931662

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران شکرالله حسن بیگی رباط کریم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا بیرجند ایلام کمک به نیازمندان مواسات روز قدس روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه‌های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول