Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به کلنگ زنی پروژه عمرانی ساختمان آموزشی دانشگاه فرهنگیان خوزستان، گفت: همچنین خوابگاه پردیس فاطمه الزهرا (س) اهواز با زیربنای ۲ هزار متر مربع افتتاح شد.

علی قربانی امروز (یکم خرداد ) در آیین افتتاح خوابگاه پردیس فاطمه الزهرا (س) و کلنگ زنی طرح عمرانی ساختمان آموزشی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در اهواز، اظهار کرد: ساختمان آموزشی دانشگاه فرهنگیان به متراژ ۳ هزار متر مربع و به مساحت ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۹۸ اعتبار پروژه ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده و تا یک ماه آینده مناقصه آن برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در صورتی که اعتبار این پروژه تامین شود بین ۱۲ تا ۱۵ ماه تکمیل می‌شود و اعتبار نهایی تکمیل این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان گفت: همچنین خوابگاه دخترانه پردیس فاطمه الزهرا (س) اهواز با زیربنای ۲ هزار متر مربع و محوطه ۲ هزار متر مربع افتتاح شد. اعتبار ساخت این پروژه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان خوابگاه پردیس فاطمه الزهرا دانشگاه فرهنگیان هزار متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد