Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:26:32 GMT

گفت‌وگوی جهانگیری با نخست‌وزیر عراق

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۵۸۵۶

گفت‌وگوی جهانگیری با نخست‌وزیر عراق

آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور کشورمان با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید عراق تلفنی گفت و گو کرد و انتخاب وی برای تشکیل دولت عراق را تبریک گفت.

به گزارش بغداد الیوم، جهانگیری در این گفت و گو خواستار تقویت روابط دو کشور شد. وی با بیان اینکه عراق باید نقش قدرتمندی در منطقه داشته باشد گفت: وزارت بهداشت ایران آماده تقویت همکاری با وزارت بهداشت عراق در مقابله با ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در رابطه با بحران اقتصادی و کاهش قیمت نفت و همچنین فعال کردن کمیته وزارتی مشترک و از سرگیری نشست های این کمیته پس از پایان یافتن بحران کرونا و همچنین تقویت روابط اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

از سوی دیگر مصطفی الکاظمی با بیان اینکه خواهان دیدار با جهانگیری در بغداد و یا تهران است، عید سعید فطر را به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نخست وزیر عراق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه