Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، صادق جلیلی بیان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با ظرفیت ۷۰ تخت عادی و ۱۶ تخت ICU به عنوان سانتر کرونا به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمامی بیماران غیر کرونایی زیر پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد ( امیر کبیر سابق ) پذیرش خواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته پزشکان متخصص بیمارستان امیرالمومنین (ع) در این مدت در بیمارستان میلاد به عنوان پزشک مهمان حضور خواهند داشت .

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: مقرر شد بخش سی تی اسکن بیمارستان امیرالمومنین (ع) صرفاً به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا ویروس اختصاص یابد .

جلیلی به خدمات ارائه شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت : از ابتدای شروع بیماری کووید ۱۹ تا کنون پنج هزار و ۳۱۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا به طور سرپایی و تعداد ۸۹۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی پذیرش و مداوا شدند.

بیمارستان امیرالمومنین اهواز از بیمارستان های زیر پوشش تامین اجتماعی است که به دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان برای کمک به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند.

بیمارستان رازی اهواز به عنوان معین در بحث ویروس کرونا تعیین شده است که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرفیت این بیمارستان در پذیرش بیمار تکمیل شده است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا اهواز سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا اهواز بیمارستان امیرالمومنین تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/

محمد سنادی‌زاده متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم وفناوری آنا، در رابطه با پیشرفت‌های علم پزشکی در حوزه پیوند کلیه اظهار کرد: بنده اولین پیوند کلیه را در ایران با همکاری تیم پیوند کلیه در سال ۱۳۴۷ در بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیرازانجام داده‌ام.

وی ادامه داد: در آن سال‌ها امکانات پزشکی بسیار محدود بود، کلیه مصنوعی، آنتیژن‌های مخصوص HLL و دارو‌های جدیدی که الان در اختیار است را نداشتیم. پیشرفت علم و تجهیزات پزشکی اصلا قابل مقایسه با سال‍‌های گذشته نیست.

متخصص جراحی کلیه افزود: در گذشته سعی می‌شد کلیه را از افراد نزدیک به بیمار پیوند دهیم درحالی که اکنون روش پیوند و راه‌های دریافت کلیه تغییر کرده است. ما در بیمارستان نمازی از دو جسد کلیه گرفته و به دو بیمار که در انتظار دریافت کلیه بودند پیوند زدیم. یک بیمار حدود ۱۶ سال با همان کلیه زندگی کرده و علائم طبیعی داشت.

سنادی‌زاده گفت: حدود ۹ پیوند کلیه برای ۷ بیمار در بیمارستان نمازی شیراز و ۵۰ پیوند هم در بیمارستان شهدای تجریش تهران انجام داده‌ام.

وی به پیشرفت‌های پزشکی اشاره و مطرح کرد: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در اختیار جراحان پیوند کلیه قرار گرفته است. ایران جز اولین کشور‌هایی بود که جراحی پیوند کلیه را آغاز کرد. تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است که این آمار بسیار خوب نشان دهنده پیشرفت‌های کشورمان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین