Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر گفت: امتحانات دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از ۷ تیر ماه آغاز می‌شود و به دلیل کاهش تراکم دانشجو در دانشگاه، امتحانات مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به لحاظ زمانی از یک دیگر جدا شده‌اند.

محمد حسین کریمیان معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم این دانشگاه گفت: امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی حضوری خواهد بود، اما برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه امتحانات دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از ۷ تیر ماه آغاز می‌شود؛ تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به دلیل کاهش تراکم دانشجو در دانشگاه، امتحانات مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به لحاظ زمانی از یک دیگر جدا شده‌اند.   کریمیان با اشاره به اینکه در ترم‌های گذشته امتحانات پایان‌ترم دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی به طور همزمان در دو هفته برگزار می‌شد؛ تصریح کرد: از میان ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه امیرکبیر ۹ هزار نفر باید در امتحانات شرکت کنند. اگر قرار باشد تمام این ۹ هزار نفر در دو هفته امتحان دهند ما با تراکم جمعیت در خوابگاه و دانشگاه رو به رو خواهیم بود که خطرات زیادی را به همراه دارد. بنابراین امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی دو هفته اول و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دو هفته دوم تیر ماه ۹۹ برگزار خواهد شد. به طوری که دیگر زمانی برای برگزاری کلاس‌های عملی باقی نخواهد ماند.

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: برای برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان در مرداد ماه ۹۹ هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است به طوری که منتظر هستیم شرایط تغییر کند.   وی در پایان خاطرنشان کرد: از میان ۹ هزار دانشجویی که قرار است در تیرماه ۹۹ در دانشگاه حاضر شوند و در امتحانات شرکت کنند، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر خوابگاهی هستند، اما به دلیل اینکه طول امتحانات را افزایش می‌دهیم همین تعداد نیز به صورت یکجا در خوابگاه‌ها حاضر نخواهند شد؛ بنابراین بیش از ۲ یا سه نفر در هر اتاق خوابگاه حضور نمی‌یابند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر امتحانات پایان ترم خوابگاه دانشجویی معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر امتحانات دانشجویان تحصیلات تکمیلی دو هفته تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود