Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:00:31 GMT

مورینیو: گفتم جشن نگیر پپ، بازی تمام نشده!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۸۶۴۰

مورینیو: گفتم جشن نگیر پپ، بازی تمام نشده!

ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلواسپورت درباره دوران حضورش در اینترمیلان صحبت کرده و از جمله خاطرات جالبی از دیدار با بارسلونا در چمپیونزلیگ 2009-2010 مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خاطرات جالبی از دیدار اینترمیلان و بارسلونا در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان 2009-2010 مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بارسلونا در  این بازی که در نوکمپ برگزار می‌شد بعد از شکست 3-1 در سن‌سیرو مصمم بود که جبران مافات کرده و به فینال رقابتها راه یابد. در دقیقه 28 بازی اتفاقی افتاد که امیدواری کاتالانها به موفقیت را بیشتر کرد. در یک درگیری بین تیاگو موتا و سرخیو بوسکتس، هافبک بارسا که ضربه‌ای از تیاگو موتا خورده بود واکنشی بیش از اندازه نشان داد و داور بازی ستاره اینتر را اخراج کرد تا تیم مورینیو مجبور شود نزدیک به یک ساعتت 10 نفره مقابل بارسا بازی کند.

 

درحالیکه گواردیولا سرمربی بارسلونا ابراهیموویچ را فراخوانده و در حال گوشزد کردن بعضی نکات به او بود، مورینیو خودش را به کنار پپ رساند و چیزی در گوش او زمزمه کرد. این صحنه سر و صدای زیادی به پا کرد و در خاطره هواداران اینتر به عنوان صحنه‌ای نمادین از آن بازی ماندگار شد.

 

 

مورینیو حالا در مصاحبه با گاتزتا درباره آن صحنه معروف هم صحبت کرده و گفت:" وقتی بوسکتس خودش را روی زمین انداخت من درست بین نیکمت خودمان و جایی بودم که موتا داشت به کنار زمین می‌آمد تا بیرون برود. از گوشه چشمم دیدم که نیمکت بارسلونا دارد شادی می‌کند طوریکه انگار بازی را برده. بعد دیدم گواردیولا ایبرا را صدا کرده تا تاکتیک‌هایش برای بازی 11 نفر در مقابل 10 نفر را به او بگوید. من فقط به کنار پپ رفتم و به او گفتم:" از حالا جشن نگیرید، بازی هنوز تمام نشده".

 

آن بازی به عنوان مقاومت جانانه اینتر در مقابل هجوم همه‌جانبه بارسلونا در یادها باقی مانده. بارسلونا در ادامه تنها یک بار در دقیقه 84 توسط پیکه به گل رسید که برای صعودش به فینال کافی نبود.

 

 

مورینیو در ادامه گفت:" آن بازی در نوکمپ نماد مورینیوی دفاعی شد ولی کسی یادش نبود که ما در سن‌سیرو 3-1 پیروز شده بودیم و حق این را داشتیم که هر طور می‌خواهیم در نوکمپ با آنها بازی کنیم. اگر پاندف در جریان گرم کردن مصدوم نشده بود ما با او، اسنایدر ، اتوئو و میلیتو بازی می‌کردیم".

 

مورینیو در ادامه گفت:" کسی که روی سکوها می‌نشیند وقت برای تجربه دراماتیک درست کردن از بازی‌ها را دارد و حتی اگر لازم باشد می‌تواند به دعا متوسل شود ولی در زمین چمن، شما باید راه‌حل پیدا کنید. آن بازی فوق‌العاده‌ترین شکست دوران فوتبالی من بود. ما 1-0 باختیم ولی در کل، با شرایطی خارق‌العاده توانستیم 3-2 پیروز شویم".

 

 

بارسلونا پپ گواردیولا (سرمربی) اینتر میلان تاتنهام منچستر سیتی ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا پپ گواردیولا سرمربی اینتر میلان تاتنهام منچستر سیتی ژوزه مورینیو سرمربی آن بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود

رم برای کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

آاس رم در دیداری از هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان ناپولی است. دنیله ‌ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز، ده روسی گفت:

ایوان خوب است، او تمرین کرد و بیش از هر چیز با صحبت هایش این را روشن کرد که احساس خوبی دارد، از تکل ها و درگیری ها نمی ترسد، او 100 درصد بازگشته است. او با مانچینی به میدان خواهد رفت و هر دو مدافع، دیداری چالش برانگیز پیش رو خواهند داشت زیرا اوسیمن یکی از قوی ترین مهاجمان جهان است.

سخت ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی هایی است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. تمام تیم‌هایی که با آنها روبرو خواهیم شد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

ناپولی تنها تیمی است که از نظر سطح ترکیب به اینتر نزدیک است، آنها سال گذشته غیرقابل رقابت بودند، امسال در شرایط سختی هستند اما چیزی تغییر نمی کند چون آنها همیشه رقیب دشواری محسوب می شوند.

ما دوباره به کورس رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم که تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، تیم های پشت سر ما قوی هستند، تقویم آسان نیست، اما بازیکنان بسیار هوشیار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • فوتبال تماشایی بولونیا زیر نظر تیاگو موتا / فیلم
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود