Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تبریک فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز قدس را روز اسلام یاد کرد و افزود: سیاست استکبار و رژیم صهیونیستی کمرنگ کردن و غفلت جهان اسلام از مساله فلسطین است اما جواب اسراییل و آمریکا مقاومت و ایستادگی ملت اسلام است.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: این قدرت لایزال الهی است که هیمنه استکبار و غرب در جریان ویروس کرونا درهم شکسته و مسلمانان باید علیه دسیسه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و رژیم اشغال‌گر قدس متحد و هم‌صدا شوند.

اسدزاده در ادامه به وظایف دولت و سران قوا در قبال جهش تولید اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری ده سال است که در نام‌گذاری سال به اهمیت و ضرورت توجه به تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که باید مسؤولان در این راستا با رفع موانع تولید، مبارزه با قاچاق، منع جدی واردات بی‌رویه، مبارزه با فساد اداری و مالی، رعایت حقوق مالکیت، پرهیز از سوداگری‌های زیان‌بخش و معافیت و وضع مالیات به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین با اشاره به اعزام نفتکش ایران به ونزوئلا اذعان داشت: در اثر قدرت، عزت و عظمت ایران اسلامی امروز کشتی نفت‌کش ایران اسلامی به ونزوئلا صادر شده بدون آنکه کسی ایجاد مزاحمت کند.

امام جمعه اصلاندوز افزود: آمریکا می‌داند ایران قدرت موشکی دارد و به عظمت امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا امروز جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه قدرت اول است.

اسدزاده ضمن تبریک سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه فتح خونین شهر استراتژی دشمن را عوض کرد، گفت: قدرت لایزل الهی و عنایت خداوند متعال و ایستادگی رزمندگان اسلام باعث شد خرمشهر آزاد شود.

انتهای پیام/3463/135

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل امام جمعه اصلاندوز نماز جمعه اسرائیل آمریکا خرمشهر انقلاب اسلامی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌