Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اردن به مناسبت روز جهانی قدس میزگردی با حضور سه نفر از چهره های فلسطینی از جمله لیلا خالد از مبارزان فلسطینی، فاروق العزه از اعضای ارشد جنبش فتح و حماده فراعنه نماینده سابق مجلس اردن و روزنامه نگار برجسته این کشور با موضوع «روز قدس در سایه معامله قرن» برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، لیلا خالد در این نشست با اشاره به این‌که «مسئله فلسطین برخلاف انتظار بنیانگذاران رژیم صهیونیستی از خاطره نسل‌های جدید فلسطینی پاک نشده است» ادامه داد: حتی هنوز در اردوگاه‌های آوارگان اگر از یک کودک بپرسید اهل کجا هستید، می گوید اهل فلان روستا در فلسطین هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که «فلسطینی‌ها در جوامع میزبان جزء طبقات تحصیل کرده محسوب می‌شوند» اظهار داشت که نسل جدید فلسطین خود را وقف  تقویت دانش کرده است.

فاروق العزه هم در ادامه با اشاره به شکست تجربیات مربوط به مذاکرات در تاریخ فلسطین تصریح کرد که تمام راه‌های سیاسی شکست خورده‌اند و گزینه‌ای جز مقاومت باقی نمانده است.

حماده فراعنه نیز با اشاره به این‌که «تمام راه حل سیاسی ماحصل تغییر در توازن قواست» اظهار داشت که معامله قرن محصول چند تحول منطقه‌ای از جمله ضعف و عدم اتحاد گروه‌های فلسطین، جنگ‌ها در جهان عرب(در سوریه، عراق و لیبی)، بحران در روابط ایران و کشورهای خلیج فارس، انقسام در اتحادیه اروپا و دعواهای داخلی در ایالات متحده است.

لیلا خالد در بخش دیگری از این میزگرد که از صفحات اجتماعی سفارت جمهوری اسلامی ایران در امان به طور زنده پخش می شد، گفت: امروز جوانان فلسطینی علاوه بر اسلحه سلاح جدیدی به نام اینترنت دارند که با آن می‌توانند آگاهی عمومی را درباره ماهیت اسرائیل افزایش دهند. همین آگاهی عمومی می تواند منجر به تکرار تجربه آپارتاید در آفریقای جنوبی شود که جهان آن‌را محکوم کرد. کیان غاصب براساس تمام معیارها از فلسطین قوی‌تر است الا معیار اخلاقی و منطقی و در این نبرد حقانیت ندارد.

برنامه سالانه روز قدس که با حضور ده ها نفر از فعالان سیاسی فلسطینی و اردنی در سفارت جمهوری اسلامی برگزار می شد، امسال به دلیل رعایت تدابیر مقابله با کرونا با حضور تنها سه نفر برگزار شد و این برنامه به طور زنده از صفحات اجتماعی سفارت ایران در توئیتر، فیس بوک, اینستاگرام به طور زنده پخش شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران فلسطين روز قدس اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش