Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: شورشیان شرق لیبی نیروهای وابسته به ترکیه و دولت وفاق ملی را تهدید به انجام "بزرگترین" عملیات هوایی در تاریخ لیبی کردند.
به گزارش خرداد، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صقر الجروشی، رئیس ستاد نیروی هوایی وابسته به "ارتش ملی لیبی" تحت امر خلیفه حفتر در سخنانی اعلام کرد که این نیروها به انجام بزرگترین عملیات هوایی در تاریخ لیبی نزدیک شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این باره با اشاره رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، گفت: ساعات آتی برای "دیوانه و حامیانش" دردناک خواهد بود.
الجروشی تصریح کرد: تمامی مواضع و منافع ترکیه در تمامی شهرهای لیبی یک هدف قانونی برای نیروی هوایی ارتش ملی لیبی است و به غیرنظامیان هشدار می‌دهیم که از این مواضع دور شوند.
وی در ادامه مدعی شد: ما به ملت لیبی اطمینان می‌دهیم که تا زمان نابودی دشمن اشغالگر از آنها دفاع خواهیم کرد.
الجروشی همچنین نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی را تهدید کرد و گفت، پیش از آنکه از اجسادشان چیزی برای دفن کردن نماند، خودشان را تسلیم کنند. برچسب ها: حفتر ، ترکیه ، لیبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حفتر ترکیه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی

الکساندر کینشچاک، رئیس بخش سیاست خاورمیانه و شمال آفریقا در وزارت خارجه روسیه به ریانووستی گفت که روسیه و لیبی در زمینه بازگشایی کنسولگری روسیه در بنغازی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

پروسه توافق با طرف لیبیایی برای ایجاد یک نمایندگی جدید کنسولی روسیه در شرق این کشور هنوز تکمیل نشده است. او توضیح داد که در واقعیت‌های فعلی این امر بسیار دشوار است.

روسیه اخیراً سفارت خود را در طرابلس بازگشایی کرد، سفارتی که قبلاً با شروع جنگ داخلی در لیبی در سال ۲۰۱۴ بسته شده بود. روسیه حضور نظامی در لیبی دارد و از ارتش ملی لیبی (LNA) مستقر در طبرق به رهبری مارشال خلیفه حفتر حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته