Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی روز شنبه در تشریح برنامه‌های سوم خرداد به خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار، برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت، میادین مختلف استان فضاسازی و بنر در آن‌ها نصب می‌شود.

کاظمی گفت: شهدای استان زنجان در عملیات بیت‌المقدس در فضای مجازی معرفی شده و زیارت مجازی شهدای این عملیات نیز راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار داشت: نمایشگاه آثار شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر نیز به صورت مجازی در موزه شهدای استان زنجان فراهم شده است.

وی از رونمایی نرم‌افزار چندرسانه‌ای «روزهای خوب» در زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم‌افزارحاوی اطلاعات شهدای والامقام عملیات بیت‌المقدس است که منجر به آزادسازی خرمشهر شدند و منبع مناسبی برای استفاده علاقه‌مندان در فضای مجازی به شمار می‌رود.

کاظمی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در سایت‌های شاهد و نوید شاهد با دلاورمردی‌های شهدا، رزمندگان و فرماندهان استان زنجان در عملیات بیت‌المقدس آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از جانبازان، فرماندهان و خانواده‌های شاخص عملیات بیت‌المقدس استان زنجان به مناسبت سوم خرداد تجلیل می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح سپاس نیز به همین مناسبت به صورت تلفنی برگزار شده و مناجات‌نامه‌ها، وصیت‌نامه‌ها، آثار شهدا و تاریخ شفاهی این عملیات در برنامه‌های سوم خرداد ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، عملیات بیت‌المقدس، یکی از مهم‌ترین و بزرگترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران با برنامه‌ریزی، تدبیر، همکاری و فرماندهی مشترک ارتش و سپاه در جنگ ایران و عراق است که در سال ۶۱ اجرا و ۲۲ روز به طول انجامید و منجر به آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط رژیم بعث عراق شد.

عملیات آزادسازی خرمشهر از مهم‌ترین حماسه‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود به طوری که می‌توان آن را نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی عنوان کرد.

برچسب‌ها اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان سالروز فتح خرمشهر زنجان فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر زنجان فضای مجازی سالروز فتح خرمشهر زنجان فضای مجازی عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر استان زنجان فضای مجازی سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد