Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: می‌خواهیم لیگ برتر نتیجه داشته باشد چون باشگاه هزینه کرده و بازیکنان یک سال سختی کشیده‌اند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عاطفه رضایی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: حرف‌هایی زدند که تیم‌های مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی می‌خواهند مسابقات لیگ برتر برگزار شود، اما ما تیم باشگاهی و مدیرعاملی داریم که یک سال هزینه کرده و بازیکنانم هم یک سال تلاش کرده و سختی کشیده‌اند بنابراین می‌خواهیم مسابقات نتیجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی می‌توان رقابت‌ها را با رعایت موارد بهداشتی برگزار کرد.

وی افزود: بعد از اینکه برگزاری مسابقات بلامانع شد کمیته فوتسال به این نتیجه رسید که می‌توان لیگ را ادامه داد و طبق بخش نامه‌ای که برای ما ارسال کردند باید از هر بازیکنی تست کرونا گرفته و به ایفمارک ارسال شود تا اجازه تمرین دهند. قبل از هر بازی هم از بازیکنان و کادر تیم‌ها تست کرونا می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان درباره میزان آمادگی و انگیزه بازیکنانش اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا و توقف مسابقات لیگ برتر میزان آمادگی و انگیزه بازیکنان بالاتر بود چون هدف‌مان این بود که با شکست هیئت خراسان رضوی یکی از تیم‌های راه یافته به فینال باشیم، اما با شرایطی که بوجود آمد بازیکنان سه ماه از تمرینات اصلی دور شده و فقط در منزل تمرین کردند و حالا با شروع تمرینات می‌توانیم به آمادگی و انگیزه قبل برگردیم.

وی در پایان یادآور شد: از بازیکنان خواسته‌ایم در شهر خودشان تست کرونا داده و 17 خردادماه برای تمرینات حاضر شوند. سپس ما هم از بازیکنان تست کرونا می‌گیریم و برای ایفمارک ارسال می‌کنیم.  

رضایی: در لیگ فوتسال بانوان، تیم‌داری سخت است/ می‌توان فینال را به صورت تک بازی برگزار کرد

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان تست کرونا یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم