Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ ساز با توکل بر خدا بلندترین فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرف و ارزشهای این مرز و بوم به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد سازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند مقاومت ملتی را روایت می کند که با روحیه جهادی و شهادت طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگید تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران به ارمغان آورد. رشادت های فرزندان ایران زمین در عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سایه اعتقاد راسخ به وعده و مدد الهی هیج گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

مرور سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر قهرمان تورق صفحاتی نورانی از کتاب ایثار و پیروزی، مقاومت و پایداری این دیار و تجلی حماسه غیورمردان خرمشهر سربلند است. ایثار شیرمردان و شیرزنان خرمشهر عزیز داستان ایستادگی ها و جانفشانی هایشان، روایتگر حماسه همدلی و همراهی، وحدت و انسجام ملت سربلند و سرافراز ایران است.

اینجانب سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر را به محضر تمامی رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و همه مردم عزتمند و بزرگوار آذربایجان غربی تبریک گفته و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند بزرگ خواستارم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر استانی فرهنگی و هنری آذربایجان غربی سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی