Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اسماعیل فرزانه روز شنبه افزود: اثرات خوب این روش درمانی فوق تخصصی در بهبود بیماران مشخص شده و در این روش از مرگ و میر ناشی از کرونا پیشگیری می‌شود.

وی از بیمارانی مبتلا به کرونا بهبود یافته خواست تا  در اقدامی خداپسندانه  اقدام به اهدای پلاسمای خون خود کنند.

در این حال آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل نیز با اشاره به نقش مهم پلاسما درمانی در بهبود بیماران کرونا از شهروندانی مبتلا به بیماری کرونا که بهبود یافتهاند خواست تا اقدام به اهدای پلاسمای خون خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در استان هنوز تعدادی بیمار بدحال نیازمند پلاسما وجود دارد و  بیماران بهبود یافته می‌توانند با اهدای مقداری از پلاسمای خون خود که هیچگونه عارضهای هم برای بدن آنها ندارد جان همنوعان خود را نجات داده و از اجر معنوی بیشمار برخوردار شوند.

استان اردبیل از جمله استان‌های معدودی است که در آن پلاسما درمانی بر روی بیمارن مبتلا به کرونا صورت می‌گیرد.

مجموع بیماران کرونا رد کشور ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر می باشد که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ نفر جان باخته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا اردبیل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان