Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان‌ها و در سه ماهه اخیر تعداد ۳۵۹ زندانی از زندان‌های یاسوج، گچساران و دهدشت با استفاده از مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شدند. تاریخ انتشار: 10:25 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۱۱۹ اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با میزان با اشاره به آزادی ۳۵۹ زندانی از زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان‌ها ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه بعنوان یک سند جامع و کامل می‌تواند باعث برقراری تعادل بین جمعیت زندانیان و فضا‌های موجود، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود در زندان‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: خوشبختانه تعامل، هماهنگی و وحدت نظر قابل تحسین بین اعضای شورای قضایی استان در اجرای سیاست‌های ابلاغی مدیریت تحول در دستگاه قضا باعث شده است تا تمام برنامه‌ها به خوبی پیش برود و در حوزه زندان‌ها هم بواسطه این همدلی و هم اندیشی در اعطای تسهیلات، رفاهیات و ارفاقات قضایی و نیز بازدید از زندان‌ها و دیدار با خانواده زندانیان و کمک در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توفیقات خوبی حاصل شده است.
جمیاری با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها گفت: در سه ماهه اخیر و با تشکیل مستمر شورا‌های طبقه بندی و همکاری دادستان‌ها و قضات ناظر زندان تعداد ۳۵۹ زندانی از زندان‌های یاسوج، گچساران و دهدشت با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: ۲۹۰ زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته با بدهی ۹۱ میلیاردی آزاد شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاهش جمعیت کیفری آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد