Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:24:22 GMT

کشف ٣٠ تن برنج در انبار غیر مجاز در شهرستان فسا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۲۴۱

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، محمد رضا تواضعی گفت: پس از بررسی مدارک مربوط به این انبار برنج مشخص شد بارنامه‌های کامیون‌های حمل کننده این محموله مربوط به شیراز است و وجود این میزان برنج در فسا هیچ توجیهی ندارد که پس از صدور دستور قضایی و با حضور نماینده دادستان برنج های کشف شده توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه از صاحب این انبار برنج مشخص شد وجود این میزان برنج در شهرستان فسا به قصد احتکار بوده است، گفت: مقرر شد تا برنج‌های کشف شده پس از طی مراحل قانونی در سریع ترین زمان ممکن با قیمت مصوب در بازار توزیع شود.

 دادستان عمومی و انقلاب فسا افزود: پیش از این و طی هماهنگی عملیاتی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات با مجموعه دادستانی جهت شناسایی انبارهای غیر مجاز و برخورد با محتکران انجام شده بود .

تواضعی بیان داشت: با توجه به اینکه در پرونده مذکور موضوع مایحتاج عمومی مردم مطرح است بنابراین با تأکیدات ریاست کل محترم دادگستری استان فارس این پرونده به صورت ویژه پیگیری و در صورت صلاحیت دادسرا در رسیدگی در اسرع وقت تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب برنج تعزیرات سازمان صنعت معدن و تجارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار

با آغاز فصل نشا یا همان کشت برنج در زمین‌های کشاورزی، رشته «فوتشال» در مازندران اجرا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوتشال ورزشی است که هر سال چند روز بازی می‌شود! در آغاز فصل کشت برنج ، جوانان روستاهای مازندران که زمین زراعی خود را آب گرفته و با زیر و رو کردن گل، آماده کاشتن بوته‌های برنج می‌شوند، اقدام به بازی سنگین و نفسگیری به نام فوتشال می‌کنند که با حضور اهالی محل همراه است.

این عکس‌ها از فرشید سگار در روستای ریحان آباد گلوگاه است که برای اولین بار در زمین شالیزار خود دروازه کاشتند و مسابقه فوتبال برگزار کردند تا فصل برنج را با شادی شروع کنند.

 

دیگر خبرها

  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • فصل نشا با چاشنی فوتشال در مازندران
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی