Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:04:23 GMT

کدام موزه‌های اروپایی بازگشایی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۵۷۸

کدام موزه‌های اروپایی بازگشایی می‌شوند؟

با کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ در کشورهای مختلف و با آغاز فعالیت مجدد موزه‌ها در آسیا، موزه‌ها و مراکز فرهنگی اروپا و آمریکا نیز برنامه‌هایی برای بازگشایی مجدد اعلام کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نیوزپیپر، بسیاری از موزه‌های اروپا و ایالات‌ متحده که موعدی را برای فعالیت مجدد اعلام کرده‌اند، رویه‌ی جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  در دستور کار خود قرار داده‌اند که از جمله این قوانین جدید به لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نصب جایگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست می‌توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اتریش، موزه «آلبرتینا» و موزه «لئوپولد» واقع در وین از بیست و هفتم «مِی» و موزه تاریخ هنر هم از سی‌ام «مِی» بازگشایی خواهند شد.

در دانمارک، درهای موزه هنر مدرن لوئیزیانا از بیست و دوم مِی و نگارخانه ملی دانمارک از بیست  و ششم مِی گشوده خواهد شد.

در فنلاند، فعالیت موزه هنر «آتنیوم»‌ و موزه هنر «کیاسما» از دوم ژوئن آغاز خواهد شد.

در فرانسه، موزه « Jacquemart-André» از بیست و ششم «مِی»، موزه «مارموتان مونه» از دوم ژوئن و موزه کاخ کوچک از شانزدهم ژوئن بازگشایی خواهند شد.

در ایتالیا، درهای موزه ملی هنر قرن بیست و یکم واقع در رم از بیست و دوم «می»، پارک باستان‌شناسی پمپئی از بیست و ششم «مِی»، «کاخ پیتی» و کاخ سلطنتی میلان از بیست و هشتم «مِی»، مجموعه «پگی گوگنهایم» از دوم ژوئن و گالری «اوفیتزی» از سوم ژوئن گشوده خواهد شد.

در هلند، فعالیت موزه ملی آمستردام،‌ موزه اشتدلیک آمستردام،‌ موزه ون‌گوگ و موزه مائریتشویس از یکم ژوئن آغاز خواهد شد.

در اسپانیا، موزه پیکاسو از بیست و ششم، موزه هنرهای زیبای بیلبائو و موزه گوگنهایم بیلبائو از یکم ژوئن بازگشایی خواهند شد.

سوئد، فعالیت موزه هنر مدرن استکهلم و موزه هنر مدرن مالمو از شانزدهم ژوئن آغاز خواهد شد.

در ایالات متحده نیز موزه هنرهای زیبا هیوستون از بیست و سوم مِی، «موزه هنر سن آنتونیو» از بیست وهشتم مِی، موزه هنر تمپا از اول ژوئن، موزه هنر بوکا راتون از سوم ژوئن، موزه هنر ویچیتا از بیست و سوم ژوئن، موزه هنر کلیولند از سی‌ام ژوئن و و معبد روتکو از سیزدهم سپتامبر بازگشایی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه گالري بازگشایی بازگشایی خواهند شد موزه هنر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم

محسن محرری،رئیس شورای اسلامی شهر قم، برنامه مدیریت شهری برای بازگشایی خیابان دروازه ری را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خیابان دروازه ری در کنار قبرستان نو و وادی‌السلام از طرح‌های بازآفرینی شهری است که تسریع در عملیات اجرایی و بازگشایی کامل آنها در گرو همراهی اداره کل اوقاف و امور خیریه به‌عنوان بخشی از متولی بقاع موجود در مجموعه‌های فوق است.

محرری  با بیان اینکه تملک و بازگشایی خیابان دروازه ری به‌عنوان یکی از ۱۶ خیابان بن‌بست قم تا پایان امسال نهایی می‌شود، گفت: ساماندهی و بازگشایی کامل  این محور نیازمند همراهی اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به پیش‌بینی احداث ۲ پارکینگ در طرح بازگشایی و ساماندهی خیابان دروازه ری، ابراز کرد: طی چند سال گذشته برخی از خیابان‌های بن‌بست شهری مانند خیابان شهیدان صادقی، برقعی، خسرو بیگی، بلوار جمهوری اسلامی و عمار یاسر بازگشایی شده‌اند.

محور دروازه ری به طول یک‌هزار و ۳۰۰ متر است و در آخرین طرح تفصیلی شهر قم که در اسفندماه ۱۳۹۸ به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده و پس از ابلاغ به استاندار به شهرداری اعلام شده‌است.

وی همچنین با بیان اینکه تبدیل قبرستان نو در هسته مرکزی شهر و در جوار حرم حضرت معصومه (س) به باغ مزار در مساحت ۵ هکتاری جزء طرح‌های جاری مدیریت شهری است، گفت: تملک پلاک مغازه‌های پیرامون این قبرستان در مراحل پایانی خود قرار دارد.

قبرستان نو یکی از آرامستان‌های قدیمی شهر قم است که در محدود خیابان امیرکبیر در نزدیکی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) واقع شده‌است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با اشاره به عملکرد شورای ششم، گفت: طی نزدیک به سه سال از فعالیت این شورا ۱۲۴ جلسه رسمی برگزار و ۸۲۰ مورد لوایح و ۷۸ طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

محرری برخی اختلاف‌نظر‌ها در بین اعضای شورای اسلامی شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: اختلاف‌نظر و دیدگاه در بین افراد عادی است؛ ولی رسانه‌ای شدن این مباحث و کشیده‌شدن آنها به کف جامعه می‌تواند آثار منفی در عملکرد شورا داشته‌باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند