Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد از یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان بازی‌های رایانه‌ای به خاطر استفاده نادرست از نشان تجاری این باشگاه شکایت کرده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، باشگاه منچستریونایتد بابت استفاده نادرست از نشان (لوگو) شیاطین سرخ در سری بازی‌های محبوب «فوتبال مَنِجِر» و استفاده نادرست از برند تجاری‌‌اش با ذکر نام این باشگاه در این بازی رایانه‌ای، از تولیدکنندگان و توسعه دهنگان این بازی یعنی شرکت‌ بازی‌های رایانه‌ای  «سِگا» و «اسپورت اینتراَکتیو» (SI) شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که باشگاه منچستریونایتد از آن شاکی است، استفاده این باشگاه از لوگویی متفاوت با لوگوی رسمی باشگاه برای تیم قرمزپوش شهر منچستر است. این لوگو باشگاه خیلی ساده و تنها با نوارهای قرمز و سفید دیده می‌شود. کاربران این بازی اما برای داشتن لوگوی اصلی باشگاه منچستریونایتد باید آن را دانلود کنند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد تأکید کرده‌اند شرکت تولید کننده بازی زمانی که از نام این باشگاه استفاده می‌کند باید لوگوی رسمی آن را هم به کار ببرد. این شرکت هم در پاسخ مدعی شده است که بازی فوتبال منجر و نسخه قبلی آن «چمپیونشیپ منجر» از سال 1992 از نام باشگاه منچستریونایتد استفاده کرده بدون اینکه هیچ شکایتی هم در این خصوص وجود نداشته است و بنابراین شکایت فعلی این باشگاه بی‌مورد است.

پاری‌سن‌ژرمن از رقابت با منچستریونایتد برای خرید کولیبالی کنار کشید

 

درهمین خصوص روز گذشته (جمعه) یک جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه منچستریونایتد با حضور وکیل این باشگاه برگزار و او خواهان تصحیح این نقص در بازی فوتبال منجر شد. قاضی پرونده اما فعلاً از اعلام حکم در خصوص این پرونده خودداری کرده و به شکایت شیاطین سرخ زمان داده تا در فرصتی دیگر ادله خود را تصحیح و دوباره آنها را به دادگاه ارائه کند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بازی های رایانه ای فوتبال فوتبال انگلیس منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های رایانه ای فوتبال فوتبال انگلیس منچستریونایتد بازی های رایانه ای فوتبال فوتبال انگلیس منچستریونایتد باشگاه منچستریونایتد بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟