Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ناصر باباخانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد ماه امسال تا پایان سال برنامه هایی در قالب ۱۳ کمیته برنامه ریزی شده است.

به گفته باباخانی، تمام فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان های استان مسوول اجرای برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته تاکید کرد که به دلیل بیماری کرونا بیشتر برنامه ها به صورت مجازی و با تاکید بر فعالیت های مردمی و اصناف در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام خواهد بود.

دبیر چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمانشاه، دیدار فرماندهان نظامی استان با امام جمعه کرمانشاه، غبار روبی نمادین مزار شهدا، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، افتتاح یادمان شهدای گمنام قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، رژه تاکسی ها با چراغ روشن و به صدا درآمدن مارش نظامی در ساعت ۱۱ همزمان با زمان آزادسازی خرمشهر در مساجد و ادارات استان را از جمله برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس عنوان کرد.

رژه تاکسی ها

مسوول روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، از برگزاری رژه تاکسی ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

هوشنگ احمدی گفت: حدود ساعت ۱۱ صبح حدود ۷۰ تاکسی به صورت چراغ روشن همراه با پوستر از پایانه شهید کاویانی تا میدان آزادی برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر رژه خواهند داشت.

خرمشهر چهارم آبان ماه ۵۹ سقوط کرد و در سوم خرداد ماه سال ۶۱ پس از ۵۷۸ روز اشغال در عملیات بیت المقدس آزاد شد.
استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۴۳ تن از آنها در آزادی سازی خرمشهر شهید شده اند.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر کرمانشاه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور آزادسازی خرمشهر برنامه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • در حکمرانی فضای مجازی دچار ضعف هستیم
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت