Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:31:51 GMT

ممنوعیت تردد کامیون در جاده‌های خلخال - گیلان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۷۶۸

ممنوعیت تردد کامیون در جاده‌های خلخال - گیلان

سرهنگ علیرضا صحبتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به افزایش قابل توجه تردد خودروها در مسیرهای خلخال و منتهی به استان گیلان و به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه حوادث رانندگی ناشی از افزایش بار ترافیکی جاده‌ها و همچنین ارتقای ایمنی خودروها ،تردد کامیون‌ها و وسایط نقلیه سنگین به استثنای تانکرهای حامل سوخت بارگیری شده به مقصد خلخال در این مسیرها و جاده‌های خلخال به اسالم و خلخال به پونل از امروز تا روز سه‌شنبه ششم خردادماه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراتب ممنوعیت کامیون و وسایط نقلیه سنگین در مسیرهای منتهی به استان گیلان به اطلاع متصدیان کارگاه‌های تولید شن و ماسه دانه‌بندی شده خلخال رسیده ، اظهار داشت: در صورت مشاهده کامیون‌های حامل بار شن و ماسه از خلخال به مقصد استان گیلان علاوه بر توقف و توقیف خودرو حامل بار به مقصد گیلان متصدی کارگاه بارگیری شده کامیون نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه در راه‌های ارتباطی خلخال - گیلان با هدف آسایش و رفاه میهمانان و مسافران تعطیلات عید فطر در راه‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان در این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: ماموران پلیس راه اردبیل در جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل مستقر شده و با رانندگان خاطی اعمال قانون خواهند کرد.

سرهنگ صحبتی افزود: برغم تشدید قوانین سخت برای پیشگیری از تردد کامیون‌های با بار غیرمجاز شن و ماسه از این شهرستان به مقصد شهرستان‌های مختلف استان گیلان ، این کار همچنان توسط رانندگان متخلف کامیون و بیشتر بصورت شبانه انجام می‌شود.
او گفت: حرکت کامیون‌های با بار سنگین و غیرمجاز در این راه ها علاوه بر افزایش احتمال وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های فرعی و کم‌عرض خلخال به گیلان منجر به تخریب آسفالت راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال و وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به زیرساخت‌های منطقه در سال‌های اخیر شده است.
او اظهارکرد: حرکت کاروانی کامیون‌های حامل بار شن و ماسه بویژه شب هنگام برای فرار از دست ماموران پلیس راه احتمال بروز حوادث رانندگی در راه‌های مه‌گیر منتهی به استان گیلان را افزایش می‌دهد.
فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم از افزایش تردد گردشگران از روز پنجشنبه هفته گذشته در جاده‌های منطقه جنوب استان اردبیل از جمله راه‌های اردبیل - سرچم ،خلخال به فیروزآباد ،سرچم به هشجین خلخال ،خلخال - اسالم و خلخال - پونل خبر داد و افزود: به همه رانندگان ،مسافران و گردشگران این استان توصیه می‌شود با توجه به افزایش حجم بار ترافیکی جاده‌ها با  احتیاط کامل و توجه به جلو رانندگی کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عید سعید فطر خلخال جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عید سعید فطر خلخال جهانگردی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عید سعید فطر خلخال جهانگردی منتهی به استان گیلان تردد کامیون کامیون ها شن و ماسه پلیس راه جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران

تین نیوز

به دنبال شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران یکی از فعالان صنفی حمل و نقل جاده ای کالا، گفت: انبارداری در برخی حوزه ها و صنایع تولیدی همچون ذوب آهن و فولاد، جز تحمیل هزینه بر دوش مصرف کننده و افزایش هزینه های حمل و نقل،  هیچ بهره و ارزش افزوده ای عاید کشور نمی کند.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی با توجه به شکایت اتحادیه دفاتر فروش آهن آلات اصفهان به اتاق اصناف مرکز استان اصفهان که طی آن مدعی شده اند، اعضای انجمن کامیونداران مانع کسب و کار آنان شده و از حمل و بارگیری آهن آلات ممانعت به عمل می آورند، افزود: ساده لوحیست که تصور کنیم انبارداری در تولید و جهش تولید نقش آفرینی می کند!

بیشتر بخوانید:  ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان کامیون فلاورجان تاکید کرد: انبارداری موجب شده برای متعادل نگه داشتن نرخ کالای تولیدی و مدیریت بازار، اجبارا از نرخ خدماتی همچون حمل و نقل و توزیع  کالا کاسته  شود تا هزینه های انبارداری جبران گردد و این معضلی است که صنعت حمل و نقل جاده ای کشور را در سال های اخیر تحت الشعاع قرار داده است!

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا ادامه داد: به چه دلیل فعالیت انبارداری که امروز با مجوزهای مختلف دولت کسب و کار رسمی شناخته شده و انبارداران می توانند نقش لجستیکی مهمی را در نظام اقتصادی کشور  ایفا کنند عملا در این سال ها سربار صنعت حمل و نقل شده و با دریافت هزینه های گزاف بر نرخ تورم بازار و حمل و نقل مداخله می کنند؟

وی گفت: چرا بر حمل محصولات انباری،  نظارتی صورت نمی گیرد که مدیران انبارها دیواری کوتاه تر از راننده و کامیوندار در حمل و نقل پیدا نکنند و برای عدم افزایش نرخ کرایه حمل محصولات انباری، مظلوم نمایی کرده و درصدی از کرایه مصوب راننده را که کف معادلات نرخ شاخص تن بر کیلومتر است، برای جبران هزینه های خود و هزینه انبارداری صاحب کالا، وارد توافق با راننده کنند!

بکرانی در شبکه های اجتماعی عنوان کرد: اینکه کرایه 10 میلیون تومانی یک راننده و کامیوندار را که با کلی هزینه و مصرف زمان و ساعت کاری با ترفند های مختلف  خرد کنند و به جای هزینه انبارداری در نظر بگیرند تا مبادا تجار و صاحبان کالا در تنگنا و فشار اقتصادی قرار گیرند، تا به زعم خودشان حمل و نقلی ارزان را تجربه کنند، خدمت نیست.

او افزود: چرا رانندگان در صف نوبت حمل بار در انتظار دریافت بار باشند ولی انبارداران به کمک دلالان بار از عدم آگاهی رانندگان غیر بومی برخی استان ها جهت حمل محصولات انباری استفاده کنند تا با انوع و اقسام ترفندها و فرار از شفافیت و عدالت در توزیع بار، قوانین و مقررات حمل و نقل را دور بزنند، به نحوی که حتی سند حمل بار یا بارنامه را نیز در استان های همجوار صادر کنند ؟!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس