Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری گفت: نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد الحاقی و محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(3خرداد) ضمن قدردانی ز مردم مؤمن و ولایت مدار استان مازندران برای همکاری با  خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه استان جهت رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم‌های شب های قدر امسال، به خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز باشکوه عید سعید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد الحاقی و محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: همچنین نماز عید فطر در محوطه روباز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی اقامه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پیش از حضور نمازگزاران محوطه آستانه ها ضدعفونی خواهد شد، تاکید کرد: به همراه داشتن مٌهر، سجاده، ماسک و دستکش الزامی است.

 

حجت الاسلام حیدری بابیان اینکه  محدودیت‌هایی مانند اجتماع در شبستان و نزدیک شدن به ضریح آستان مقدس امامزادگان همچنان برقرار است و زائرین فقط از دور می‌توانند می‌توانند به زیارت بپردازند، یادآورشد: چنانچه افراد در هنگام حضور اقلام بهداتشی به همراه نداشته باشند توسط خادمین امامزادگان تجهیز خواهند شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی امامزادگان مازندران مراسم شب قدر نمازعید فطر کرونا امامزادگان و بقاع متبرکه استان آستان مقدس امامزادگان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نماز جمعه در دهستان فرومد به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی و با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این رویداد معنوی به میزبانی مسجد جامع روستای فرومد حضور داشتند.

اقامه نماز جمعه یکی از مطالبات مردم دهستان فرومد است.

کد خبر 6095715

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه