Web Analytics Made Easy - Statcounter

پری میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای پیشبرد اهداف بهزیستی از مهمترین اولویت‌ها در این اداره است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های بهزیستی استان قزوین بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی و زنان سرپرست خانوار است که در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

میرزایی تصریح کرد: هدایت گروه‌های همیار برای ثبت تعاونی، توسعه گروه‌های همیار جدید، عقد تفاهم نامه با سازمان‌ها و ادارات مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و تشکیل جلسه با خیرین و آشنایی نیکوکاران با طرح‌های حمایتی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های آینده بهزیستی برای این گروه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعال شدن ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست در قزوین

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از فعالیت ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان‌های استان هم خبر داد.

وی گفت: ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های قالیبافی، تولید و بسته بندی مواد غذایی، خیاطی، تولید عرقی جات، سفالگری، چاپ و تکثیر، دامداری، تولید سرویس آشپزخانه و شرکت خدماتی در استان فعالیت دارند.

میرزایی افزود: از این تعداد چهار گروه همیار در تاکستان، سه گروه در قزوین، چهار گروه در شهرستان البرز، یک گروه در بویین زهرا و یک گروه در آبیک فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از سوی بهزیستی برای هر یک از این گروه‌ها و کمک به شروع فعالیت ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۵ گروه همیار زنان سرپرست خانوار باز توانی شده و از پوشش حمایتی بهزیستی استان خارج شدند.

کد خبر 4932693

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی قزوین اشتغال زنان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس مشهد همیار زنان سرپرست خانوار گروه همیار زنان سرپرست بهزیستی استان گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است