Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: چند صباحی به درهم پیچیدن تارهای سست عنکبوت تاریکی و ظلم و ستم نمانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی سوم خرداد در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص روز قدس، گفت: روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یک اقدام راهبردی بود که مسئله فلسطین را میان مسلمانان جهان مطرح کرد و از یک مسأله محدود خارج و به یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام تبدیل گردید و روز قدس را محور همبستگی بین‌المللی مسلمانان قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ضرورت حفظ وحدت امت اسلامی برای آزادسازی فلسطین و قدس شریف تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه تغیرات جدید منطقه‌ای و بین المللی، بیش از گذشته است و علاوه بر اینکه فلسطین هنوز در اشغال صهیونیست‌ها قرار دارد بسیاری از نظام‌های عربی از سوی صهیونیست‌ها تسخیر شده و در جهت خدمت به اسرائیل، کشورها و جریان‌های مقاومت اسلامی را به عنوان دشمن معرفی می‌کنند.
حسنی تصریح کرد: اگرچه امروز جرثومه‌های ظلم و فساد برای خاموش کردن ندای آسمانی مقاومت، به طراحی کارهای زشت، جنگ‌های نیابتی، پرورش گروه‌های سلفی، تکفیری، حملات سایبری و شبهه افکنی در فضای مجازی روی آورده‌اند، ولی یقین بدانند که ندای آزادی خواهی مردم مظلوم جهان و فریاد مرگ بر اسرائیل آنها در مقابل مستکبران خاموش نخواهد شد، چراکه یوم الله قدس، روز جهانی عزت و اقتدار اسلام است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با تاسی به وعده حتمی خداوند متعال در قرآن کریم و آیه«و نرید أن نمن علی الذین استضعفوا فی الأرض و نجعلهم أئمّه و نجعلهم الوارثین»، چند صباحی به درهم پیچیدن تارهای سست عنکبوت تاریکی و ظلم و ستم نمانده است و وارثان حقیقی اسلام و حقیقت، دمیدن خورشید حاکمیت حق را به نظاره خواهند نشست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی “ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو‌ پیرامون توسعه پایدار” برگزار می‌شود، مسائل و چالش های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد. 

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه ای و بین المللی تبیین خواهد کرد. وی همچنین در حاشیه این اجلاس با مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو می نماید.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است