Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کاشان از تخصیص ۱۱۰ بسته حمایتی اهدایی رهبری به کارگران فصلی شهرستان کاشان در قالب رزمایش سراسری کمک مؤمنانه خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به توزیع اقلام حمایتی رهبر معظم انقلاب به کارگران فصلی شهرستان کاشان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر 110 بسته غذایی هدیه رهبر معظم انقلاب به صورت رایگان در اختیار کارگران فصلی قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته غذایی 200هزار تومان است، افزود: این بسته‌های غذایی توسط قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان و در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه میان کارگران فصلی میادین جهاد، شهید زجاجی و شهید زارع مجرد توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان اردبیل: 52 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در استان اردبیل توزیع شدمدیرکل کمیته امداد استان گلستان: 65 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه بین مددجویان توزیع شدسومین مرحله رزمایش کمک مومنانه پرند با 1000 بسته معیشتی برگزار شد

فرمانده سپاه کاشان ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی در توزیع این اقلام حمایتی ابراز داشت: به منظور حفظ کرامت این قشر زحمتکش جامعه افراد را برای کار به نقطه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای منتقل و بسته‌های غذایی هدیه رهبر معظم انقلاب میان کارگران فصلی شهرستان کاشان توزیع می‌شود.

وی ضمن اشاره به توزیع 23هزار بسته غذایی میان خانواده‌های کم بضاعت و بی بضاعت و آسیب‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه گفت: کارگران فصلی یکی از گروه‌هایی بوده که با شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیدند و در این مرحله 110 بسته معیشتی به این افراد تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/803/ی

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان کارگران فصلی کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است