Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی قیطاقی، رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی گفت: نوازندگان در این مدت تلاش کردند برای شادی مردم در فضای مجازی و خیابان‌ها به نوازندگی و خوانندگی بپردازند که برخی از آنان بویژه نوازندگان سنتی به دلیل مشکلات مالی و فشارهای اقتصادی درآمدزایی در خیابان‌ها را در پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مراکز فرهنگی و هنری لطمه بسیار به هنرمندان زد، از نیمه اسفند ماه همه مجتمع‌های فرهنگی و هنری خراسان رضوی تعطیل شدند و تعطیلی آن‌ها هنوز ادامه دارد و این موضوع موجب ضرر و زیان فعالان عرصه موسیقی شده است.

رئیس انجمن موسیقی خراسان رضوی ادامه داد: به خاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا آموزشگاه‌های آزاد هنری تا ابتدای اردیبهشت ماه تعطیل بودند که صاحبان ۲ آموزشگاه به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره مکان ناگزیر به رها کردن کسب و کار خود شدند.

قیطاقی بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه ۶۰ آموزشگاه آزاد هنری خراسان رضوی فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌های انفرادی آغاز کرده‌اند که از این تعداد ۴۸ آموزشگاه در مشهد قرار دارد.

کد خبر 514315 برچسب‌ها موسیقی ایرانی كرونا در ايران استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی كرونا در ايران استان خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود.

این بازی ساعت ۱۹ در حالی برگزار می‌شود که گل گهر و شمس آذر در مکان‌های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.

دوچرخه سواران قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان تیم ملی کوهستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در رشته دانهیل راهی مالزی می‌شوند.

تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان با شش ورزشکار امشب راهی مالزی می‌شود و دو نماینده استان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با حریفان مصاف می‌کنند.

 اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها با تیم‌های فولاد مشهد، فریدونکار و عقاب ساری در گروه سه مسابقات هم گروه است.

این مرحله از رقابت‌ها بصورت مجتمع از امروز تا ۲۱ اردیبهشت در مشهد  برگزار  خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت